AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Jeg og min søster er veldig ulike og er ofte i tottene på hverandre selv om vi er voksne. Noe som er ganske typisk for henne når hun gir gaver, er at hun ofte sier hva hun skal gi før jeg/ vi har fått den, og det irriterer meg skikkelig, eller så gir hun bare bursdagsgaven i en plastpose istedenfor å pakke den inn. I dag har jeg bursdag og min søster har sendt meg en gave i posten. Først sender hun sms der hun spør om jeg har fått hentelapp på gaven og jeg skriver at den har jeg ikke fått enda. Så ringer hun etterpå og spør om jeg har fått pakken med beltet som hun har kjøpt... Så sier jeg at jeg synes det er teit at hun forteller meg hva hun skal gi meg før jeg har fått det, og så blir hun sur og begynner å kverulere og gjøre narr av meg fordi jeg bryr meg om at hun har avslørt hva jeg skal få. Er det hun eller meg som er rar? Anonymkode: 21079...bd8
solmåneogstjerner Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Begge. Hun fordi det er merkelig å si det. Du fordi du begynner å krangle om det. 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 7 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Begge. Hun fordi det er merkelig å si det. Du fordi du begynner å krangle om det. Vi begynner ikke å krangle med når jeg bemerker at jeg synes det er dumt at hun ofte avslører hva hun gir bort, så blir hun sur og så begynner hun å slenge dritt om meg til de andre i familien og sier jeg er barnslig som bryr meg.. Ts Anonymkode: 21079...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå