AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Samboeren min kommunsierer lite med mitt barn, nesten kun ved irettesettelse eller hvis mitt barn henvender seg til han. Da svarer han også veldig kort. Han gjør aldri noe sammen med barnet mitt, og jeg synes dette er sårende. Vi har snakket om dette mange ganger, men det blir ikke bedre. Jeg kjenner at mine følelser for samboeren min har forsvunnet pga dette. Noen tips?? Anonymkode: cce13...189
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Dump ham! Hva er vitsen? Det blir ikke bedre. Finn noen som setter pris på barnet ditt. Tenk på barnets beste, alltid. Barnet lider, selv om du kanskje ikke ser det. De merker at noen ikke liker dem. Det gjør du også. Anonymkode: 77ed3...bfe 45
Million Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Herregud, jeg hadde aldri tatt en mann inn i hus som var sånn mot barnet mitt! Hva tenker du med? Man blir jo ikke samboer og tvinger en sånn mann på det kjæreste man har her i livet, barnet sitt. Dette samboerforholdet skulle du aldri inngått. Oppløs det så fort som mulig. Intet barn burde være tvunget til å leve med noen voksne som knapt gidder å snakke til dem, og så tydelig misliker barnet. Det er vondt og leit for barnet å vokse opp sånn! 37
Jessic_a Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Har du spurt han hva som hindrer han i å kommunisere med barnet? Kanskje han ikke har erfaring med barn?
Inkognitogata Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Du ble samboer med en mann som behandler barnet ditt slik? Jeg har ikke ord. 22
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Våkn opp og sett barnet ditt først! Og for Guds skyld ikke finn på å lag et nytt barn for å tro det fikser noe, barnet ditt kommer til å føle seg ekskludert og mindre viktig. Anonymkode: e55ed...4a1 16
milla80 Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Uff ,merker jeg blir trist på ditt barns vegne...Synes du skal la denne mannen gå og heller finne deg en som er oppriktig interessert i å være der for barnet . Alle kan si at de liker barn ,men det er ikke alle som egentlig mener det ... Konsentrer deg om deg og ditt barn ❤️ 9
Vera Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 Barnet kommer først. Den voksne har alltid ansvar for relasjonen mellom barn-voksen. 13
EvaLena Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 Her har du tydeligvis tenkt kun på deg selv da dere flyttet sammen. Stakkars barnet som føler seg uønsket av samboeren din. Mitt beste tips: Flytt og bo for deg selv så barnet ditt ikke blir mer ødelagt. 15
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 Kjenner jeg får helt vondt av barnet ditt. Jeg hadde en sånn stefar selv, snakket han til meg så var det kun negativt-at jeg enten hadde gjort noe galt eller ikke hadde gjort noe tidsnok i følge han. Han ødela min barndom, moren min gikk ikke fra han før jeg hadde flyttet ut og vårt forhold var dårlig lenge. Du må slutte å tenke på deg selv, tenk på barnet ditt. Jeg hadde mistet fullstendig tenning på en mann som hadde behandlet barnet mitt slik. Anonymkode: 75e20...58f 14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 Du må innse ar behovet ditt for en mann er IKKE så viktig som ditt barns behov, våkne opp ts og se barnet ditt som lider, og kom deg vekk. Anonymkode: 40779...867 13
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 Han er sikkert ikke interessert i barn. Ikke noe galt med det. Men det er veldig rart at han har flyttet inn med noen med barn da. Hvordan er han med deg da? Dere burde snakke om forventninger til pass og oppdragelse. Anonymkode: 577ba...f98 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Særboerskap eller gjør det slutt med ham. Det viktigste her er at barnet ditt trives i hjemmet sitt. Anonymkode: b25f3...68f 3
Ulrikke Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 Hvor lenge har dere bodd sammen/kjent hverandre? Hvor gammelt er barnet? Umiddelbart sier jeg: avslutt forholdet. La barnet slippe å bo sammen med noen som (uten ord) formidler at barnet er i veien. Ikke la barnet bli behandlet på den måten. Barn har ikke vondt av å ikke være i sentrum hele tiden, men å kun bli snakket til av en person når man blir irettesatt er ikke ok. Dersom du har tatt opp saken flere ganger og han ikke viser ønske om å bedre situasjonen har det toget gått, kjenner jeg.... Sannsynligvis hadde det vært enklere om han fikk en relasjon til barnet uten deg... Men da må han jo nødvendigvis være sammen med barnet alene og gjøre noe hyggelig... Er han ikke interessert i det er det nok vanskelig... Og dette sier jeg som stemor.... 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 Ble han ikke godt kjent med barnet før han flyttet inn? Anonymkode: 251a9...551 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 Det var litt bedre i starten, og jeg har jo hatt håp om at det skulle bli bedre når vi har pratet om det. Men det skjer ingenting. Han er ikke ufin eller snakker stygt til barnet, men det er aldri noe glede eller moro mellom dem... Generelt lite kommunikasjon, spesielt fra min samboers side. Men har bestemt meg for å gå fra han nå når jeg ser reaksjonene her inne. Anonymkode: cce13...189 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Skrevet 4. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det var litt bedre i starten, og jeg har jo hatt håp om at det skulle bli bedre når vi har pratet om det. Men det skjer ingenting. Han er ikke ufin eller snakker stygt til barnet, men det er aldri noe glede eller moro mellom dem... Generelt lite kommunikasjon, spesielt fra min samboers side. Men har bestemt meg for å gå fra han nå når jeg ser reaksjonene her inne. Anonymkode: cce13...189 Så bra. Fortsetter du forholdet ødelegger du forholdet mellom deg og barnet. Anonymkode: d96cf...56f 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Skrevet 4. februar 2020 Hva med særboerskap? Sette barnet først fremmfor deg selv. ? Anonymkode: 926c9...faa 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #19 Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med særboerskap? Sette barnet først fremmfor deg selv. ? Anonymkode: 926c9...faa Jeg vil ikke være i et forhold med en mann som ikke liker barnet mitt. Skal gå fra han. Anonymkode: cce13...189 11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #20 Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke være i et forhold med en mann som ikke liker barnet mitt. Skal gå fra han. Anonymkode: cce13...189 Digger deg 🙌🏼 Er ikke alle som faktisk tar det steget og går fra en mann til hensyn for barnet Anonymkode: 75e20...58f 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå