Gå til innhold

Messenger-kontakt med fremmede (spillrelatert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og andre apper for kontakt. 

Er medlem av et par internasjonale grupper for å finne folk å spille med. Bruker en fake Facebook-profil til dette, med 380 venner. Mange som vil joine, legger meg til som venn og skriver til meg. Jeg har da lagt ut statistikk for mine lag og meg personlig, som er et godt stykke over nivået til de fleste andre. 

Men det jeg stusser over er at folk bare fordufter i en samtale. Noen kan stille meg et spørsmål om hvordan vi spiller, vår strategi, jeg svarer, de liker muligens ikke strategien og så fordufter de. De sender ikke flere mld, evt kontakter de meg igjen leeenge etterpå, for eksempel etter et halvt år. Noen av disse blokkerer jeg, og jeg må ha blokkert et par hundre nå. 

Men hva er greia? Skjønner man ikke at man må skrive noe om at den strategien ikke frister, kanskje man kan spille senere og evt lykke til? Hvor mange sekunder tar det? Særlig det at vi holder et såpass høyt nivå bør jo være nok til å oppføre seg litt ordentlig. Ikke brenne broer.

Jeg har også sendt mld til folk på eget initiativ, med kortfattet info, for å høre om de vil joine. Så null respons. Ikke et avslag eller noe som helst. Jeg skjønner at dette blir litt annerledes enn å kommunisere med familie/venner, og kanskje de ikke helt forstår de mulige konsekvensene, de tror at de vil få en ny sjanse senere osv, men veldig snodig og det er ikke slike folk jeg kommer til å spille med.

Vet ikke om det er nasjonale/kulturelle forskjeller, eller om nordmenn også ofte er slik. 

Anonymkode: bedec...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overtenker.

Anonymkode: c4a61...d87

• Liker 2
Skrevet

Nei de er ikke forpliktet til å skrive til  deg

Anonymkode: 3bb6f...dbe

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overtenker.

Anonymkode: c4a61...d87

Jaha? 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei de er ikke forpliktet til å skrive til  deg

Anonymkode: 3bb6f...dbe

Du har rett i det, men i mange tilfeller de som taper på dette senere i den forstand at de ikke får være med senere. Jeg kan for eksempel kjøre en helt annen strategi senere, som de er mer interessert i å være med på. Er nok mange som ikke helt skjønner strategien min, som er litt utenom det vanlige, men som bør være lettfattelig for de fleste. Vil tro at mange mener jeg at kjører en for spesifikk strategi. 

Anonymkode: bedec...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...