AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Ja, hva er dine dealbreakere? Da gjerne ting du har ERFART har vært dealbreaker, ikke noe du bare kan tenke deg til. Ønsker gjerne noen spenstige/morsomme historier 😄 De jeg selv har opplevd har fullstendig drept en gryende forelskelse er: Røyking. Er tidligere røyker selv og etter jeg slutta KLARER jeg ikke lukta og er i tillegg skikkelig oppmerksom på den. Som en blodhund. Dårlig hygiene. Var vanvittig interessert i en fyr, lå i senga hjemme hos han så kjente jeg plutselig en sur eim fra han da han rørte på seg. Drepte all interesse med en gang. Og da mener jeg ikke "vanlig svettelukt", det kan jeg nesten like innimellom, på rett person. Dette var skikkelig surt, fra underlivet. Homofobi/generelt intoleranse for andre som ikke er som deg sjæl. Eneste ambisjon i livet er barn og familie. Gir meg skikkelig avsmak, får meg til å føle at de kun er ute etter en babymaking-machine/housewife. No thanks. Menn som er veldig pusete. ORKER ikke. Her under kommer "søte" kallenavn, mye dulling. For mye og for ofte komplimenter. Blir jeg i tillegg snakket til med "babyspråk" imploderer hodet mitt. Takler ikke "søte" frierier. Utrolig kleint. Synes forsåvidt også tradisjonelle bryllup er kleint. Forbinder slikt med uekte, overfladiske følelser og sutrete/needy/klengete menn som er overdrevent sjalu og ikke tørr å si meg imot. PASS! Ingen nysgjerrighet. Da tenker jeg på å holde seg oppdatert om hva som skjer i verden,/samfunnet være interessert i å lære og oppleve nye ting osv. Å være sulten på kunnskap, erfaringer og opplevelser som gjerne er utenom det man er vant til. Folk som eksisterer i sin egen lille boble og har null interesse i å finne ut hva som foregår utenfor, vik fra meg. Gjerne ta med hvilket kjønn du er, og hvilket kjønn du er interessert i. Er selv kvinne 29 år, interessert i menn. Anonymkode: 07460...ed2 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Er kvinne 28, interessert i menn. Mine dealbreakers er: - Menn som bryr seg om hvor mange sexpartnere man har hatt, og spesielt de som synes jenter er løse om de har hatt mange. - Dømmende menn, og menn som ikke er åpne for å prøve nye ting. Jeg er litt sånn "prøv alt minst en gang" - type, og hater folk som dømmer ting uten å ha prøvd. - Menn som tror på monogami. - Absolutt alt som har med barn å gjøre. Hvis en mann har barn, har lyst på barn eller jobber med barn. Ja, jeg tror nok alle disse gjør at jeg har mange dealbreakers sjæl, og det er helt greit ✌️ Anonymkode: 794a8...452 11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Deal breaker for meg: Festing/alkohol Dårlig klesstil Høye viker Stor/skjev nese Liten penis Visse dialekter Lett å innlede forhold med - j 22, interessert i menn Anonymkode: 26f2b...f76 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Bruk av narkotika, voldelig, manipulerende, mammagutt, menn som dømmer andre, har barn fra før.
Fantorang1 Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Dårlig tannhelse! Og mentale problemer. Datet en flott jente for noen år siden som hadde de fine bildene av seg selv, sunne greie aktiviteter og passende alder. Masse chatting på nett før vi møttes på ordentlig. Møtte henne til slutt og hun var veldig godt selskap, men det ble med kun en date. Jeg klarte ikke gå videre da elendig tannhelse og forfall tolkes av meg som mentale problemer hvor folk lar seg forfalle. Har bodd med en som hadde ymse tabletter hun holdt sine demoner i sjakk med, det gikk ikke bra for noen av oss når den ene tidvis opptrer irrasjonelt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Mann 33. Interessert i kvinner. . Anti-gaming Anti-rus Stemmer på Høyresiden. Sær i matveien. Ikke interessert i å reise verden rundt, eller som har en lang liste med land som er "farlige". Har barn, eller har lyst på barn. Anonymkode: f733f...aa1 4
LittDiva Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 Dårlig økonomisk sans. Manglende arbeidsmoral. Dårlig hygiene. Sjalusi. Narkotika. A4 liv dag ut, dag inn. 3
Brunello Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Vegetarianer/ veganer Kresen i matveien Avholds Lite lyst til å reise Røyker Ingen utdannelse Svak økonomistyring Endret 4. februar 2020 av Brunello 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 Psykiske utfordringer, utenlandsk, tykk, ikke velutrustet, fotballidiot, gamer, umoden, uintelligent, uengasjert i samfunnsspørsmål, junkfoodelsker, røyker, frp’er, skalla, uhygenisk, uutdannet. Anonymkode: 378bf...edf 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 - Narkotika inkl hasj - Festing, men et glass til venneselskap på restaurant går fint - Høyresiden i politikken - Kvinnefiendtlig, eksempelvis være positiv til bordeller og strippeklubber - For speeda og oppmerksomhetskrevende personlighet - Dårlig i senga - Ikke stabil inntekt - Ikke ville gifte seg Anonymkode: 1ab25...67f 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 Og div psykiske tilstander som schizofreni eller narsissist eller psykopat selvfølgelig Anonymkode: 1ab25...67f 1
Nuith Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Som jeg har opplevd selv: -"Kvinner hører hjemme på kjøkkenet" - gjerrig (exen pleide å be meg betale 70% av melka, for han drakk jo mindre melk enn meg..) - Ertende tone, jeg orker ikke menn som skal negge - sjalusi, inkludert menn som skal ha full sexhistorikk og så bruke den mot deg Røyking trodde jeg var en dealbreaker helt til jeg falt for en røyker... jeg bestemte meg for at jeg kunne leve med røyk, og han bestemte seg for å slutte for min skyld siden jeg var så "storsinnet" rundt det. 9
Svartfugl Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 Mine sterkeste dealbreakere er vel dem de fleste har: pågående rusmisbruk, vold, kriminalitet, ekstreme holdninger (rasisme, homofobi etc.), at han er slem/kald og slikt. Men for meg er det også helt uaktuelt å date en som har fortid med rusmisbruk. Faren for tilbakefall er så stor, og det ligger ofte mye annet grums i fortiden deres. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 Tidligere eller pågående rusmisbruk. Dårlig hygiene Soser bort livet med småjobber, reising og denslags (helt ok om han er i starten av 20-årene, men jeg er over 30 og søker en voksen mann). Har masse kredittkortgjeld og økonomiske problemer Er helt uten humor, lite evne til refleksjon og interessante samtaler At han er "enkel", og fremstår som mindre opplyst/lav IQ. Bør helst ikke ha barn fra tidligere, men om han er den rette så går nok det greit. Anonymkode: 4158f...187 3
Cinnamondiva Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 Vel, mine dealbreakers er nedrakking, ordentlig slemhet, voldelig, farlig, osv. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Skrevet 4. februar 2020 En hadde så sykt dårlig ånde, lukta sneik seg oppi nesa mi om han stod bak meg. Han kunne heller ikke kysse, stakk den jævla kutunga i halsen på meg. Og alle som har opplevd dårlige kyssere, I know you feel me. Var synd, fordi han var rik og jeg kunne blitt vant til luksus🙃 dessverre må jeg kjenne tiltrekning for å leve med noen. En var veldig uerfaren med kvinner, dette er ikke et problem for meg generelt, men det var SÅ mye som manglet. Han forstod liksom ikke hvordan man holdt hender, kyssa, stryke på hverandre, ligge i armkrok, komplimenter - mistenker at han fikk lite kroppskontakt som barn😞 jeg fikk noia av det, hadde følt meg som en mor om jeg skulle lære han opp til basic ting. Har avvist min del av små peniser. Mange løfter ikke et øyenbryn for en liten, jeg klarer bare ikke. Datet en med svært tung familiehistorikk, fikk skikkelig vondt i hodet de 2 gangene vi møttes. Hele energien hans, aggresjonen, depresjonen, kynismen han tok med seg, dro meg skikkelig ned så jeg ble fysisk uvel. Anonymkode: 24e2b...eb7 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Skrevet 4. februar 2020 Baksnakker, små pupper, vid mus, ønsker barn, stemmer Høyre eller mdg Anonymkode: 54fa8...6a6 4
Million Skrevet 4. februar 2020 #19 Skrevet 4. februar 2020 Kvinne, 50+, interessert i menn - dårlige, skjeve tenner og dårlig tannhelse (f.eks brune av snus og sigaretter) - stor ølmage - dårlig hygiene - dårlig økonomi og dårlig øk.styring, betaler ikke regninger i tide, skylder mye forbruksgjeld etc. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #20 Skrevet 4. februar 2020 Jeg er kvinne 26. Mine dealbreakers er: - Røyker - Drikker alkohol jevnlig, syns en fest en gang i kvartalet er morsomt, men oftere enn det er lite sjarmerende. Cider/øl en fin sommerskveld er også innafor, så lenge det ikke blir en hel six-pack. - Dum. - Overvektig - Tar ikke vare på tenner. - Egoistisk. - Ikke orden i økonomien. - Ikke handy og uvillig til å lære seg DIY-ferdigheter. "Dealbreakers" mtp utseende: - Under 175. Foretrekker menn over 185. - Mye kroppshår. - Liten penis. - Skallet. - Deprimert. Om min forlovede blir deprimert eller får en tung periode så er det noe helt annet.. Men hadde aldri blitt sammen med noen som allerede har en depressiv lidelse. Anonymkode: f06fa...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå