Gjest tjubby Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 skal til tyrkia i sommer og jeg har IKKE klart å slanke meg 20 kilo som planlagt :veldigsur: men bade og sole meg må jeg når jeg har sjansen! problemområdene mine er store overarmer, bred midje og "stygg" hofte/rumpefasong (med stygg mener jeg mye sideflesk og så går hoftene "inn" før ridebukselårene som stikker ut.... timeglassform på hoftene....) har lyst på en svart badedrakt med bøyler som løfter puppene skikkelig i str DD og gjerne at den er litt tettsittende over mage/midjepartiet så den holder inn så det kanskje kan se ut som jeg har en midje. noen som vet hvor de selger en slik badedrakt?
LadyInRed Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 hvis du bor i bergen-området kan du jo prøve den badedrakt-butikken i første etasje på galleriet. hvis ikke:søk på gule sider etter en spesialforretning innen badetøy/undertøy der du bor. ofte koster det litt mer der, men en sort bade drakt har du jo i evigheter! uasett:husk å vake badetøyet ditt i milo hver dag etter at du har vært på stranden, da holder den på fargen !!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 I Oslo har i alle fall La Lina et par-tre typer svarte badedrakter med stor cup som støtter godt. Har hørt at Ebbesen og Jensen også har godt utvalg i badetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå