AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Skal ha min første lege time med test av fertilitet og fruktbarhet. Er kjempe nervøs! Hva skjer på sånne timer? 😅 Anonymkode: 4f750...b31
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ha min første lege time med test av fertilitet og fruktbarhet. Er kjempe nervøs! Hva skjer på sånne timer? 😅 Anonymkode: 4f750...b31 Du vil mest sannsynlig intervjuet om hvordan livet ditt er, hvor lenge du og partner har vært samboere, jobb, hvor lenge dere har prøvd osv. Og hvis dette gjøres hos en gyn så vil du nok få en enkel gynekologisk undersøkelse hvor legen bare sjekker at alt ser greit ut. Men du må vite at det er ikke alt som går an å se på en gynekologisk undersøkelse. Feks om du har åpne eggledere det kan ikke sjekkes der. Om du har endometriose kan heller ikke sjekkes der. Dem sjekker mer om du har egg i eggstokkene og at livmor ser grei ut. Lykke til Anonymkode: 680b8...696
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vil mest sannsynlig intervjuet om hvordan livet ditt er, hvor lenge du og partner har vært samboere, jobb, hvor lenge dere har prøvd osv. Og hvis dette gjøres hos en gyn så vil du nok få en enkel gynekologisk undersøkelse hvor legen bare sjekker at alt ser greit ut. Men du må vite at det er ikke alt som går an å se på en gynekologisk undersøkelse. Feks om du har åpne eggledere det kan ikke sjekkes der. Om du har endometriose kan heller ikke sjekkes der. Dem sjekker mer om du har egg i eggstokkene og at livmor ser grei ut. Lykke til Anonymkode: 680b8...696 Takk for svar! 🥰 Det hjalp veldig når jeg satt på venteromet 🙂 var bare intervju, og en blodprøve. Hadde tatt celleprøve av livmoren for et år siden, og da hadde alt sett bra ut, så slapp å ta den testen igjen nå sa legen. 🙂 Anonymkode: 4f750...b31
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Vi skal det samme neste uke og jeg gruer meg. De sier det tar opp til 1 1/2 time- sjekk av meg og mannen. Hvordan gikk det TS? Anonymkode: 2ab04...246
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Jeg var hos fastlegen, så var bare inne i 15 min. Men hvis blodprøvene mine er fine så blir vi sent til spesialist. Er veldig nervøs for hva som kommer til å skje, og på svar fra prøvene Hvordan er det dere blir testet? Lykke til neste uke 🥰 Anonymkode: 4f750...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå