Gå til innhold

Vekking fra Norsk Tipping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg på «vekking» fra Norsk tipping. Der at man blir oppringt og om man svarer så kan man vinne 100 000 kroner. Nå har det seg sånn at jeg satte mobilen på flymodus i natt fordi en plagsom eks ringte meg med skjult nummer tyve ganger og holdt meg våken. 

Da ser jeg i morges nå at norsk tipping har forsøkt å ringe meg tre ganger... jeg fikk jo ikke svart siden jeg hadde flymodus på... Noen her som vet om de ringer automatisk flere ganger hvis det ikke er noe? 

Anonymkode: 1c61f...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ringer bare en gang og i 60 sekunder. Hvis du har vunnet og ikke svarer så tar de nestemann på lista slik jeg har skjønt det. Men merkelig at du hadde tre ubesvarte anrop allikevel. Jeg ville kanskje kontaktet de bare for å være sikker på at du ikke har 1000,- , 10 000,- eller 100 000,- liggende 😉

• Liker 2
Skrevet

Jeg ringte de og ble ikke særlig klokere. De ringer i ett minutt om noen vinner. Samtidig sa hun på kundeservice at de har hatt litt problemer med at den automatiske (når man ikke vinner) ringer tre ganger. Mulig hun bare sa det fordi om man ikke svarer så går det jo til nestemann. 

Så jeg ble ikke særlig klokere. Derfor lurer jeg på om noen her har opplevd å bli oppringt flere ganger fra den automatiske...?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte de og ble ikke særlig klokere. De ringer i ett minutt om noen vinner. Samtidig sa hun på kundeservice at de har hatt litt problemer med at den automatiske (når man ikke vinner) ringer tre ganger. Mulig hun bare sa det fordi om man ikke svarer så går det jo til nestemann. 

Så jeg ble ikke særlig klokere. Derfor lurer jeg på om noen her har opplevd å bli oppringt flere ganger fra den automatiske...?

Det spiller jo ingen rolle om flere har opplevd det, for hvis du var trukket ut til å vinne så vinner du ikke om du ikke tar telefonen. Det må vel være bedre å ikke vite?

Anonymkode: 495f3...cce

• Liker 6
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg meldte meg på «vekking» fra Norsk tipping. Der at man blir oppringt og om man svarer så kan man vinne 100 000 kroner. Nå har det seg sånn at jeg satte mobilen på flymodus i natt fordi en plagsom eks ringte meg med skjult nummer tyve ganger og holdt meg våken. 

Da ser jeg i morges nå at norsk tipping har forsøkt å ringe meg tre ganger... jeg fikk jo ikke svart siden jeg hadde flymodus på... Noen her som vet om de ringer automatisk flere ganger hvis det ikke er noe? 

Der mista du 100 000.

Anonymkode: 48fa8...d82

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der mista du 100 000.

Anonymkode: 48fa8...d82

Virkelig???

Skrevet

De ringer uansett om du har vunnet eller ikke. Men om du vinner må du svare for å få pengene 

Skrevet

Samme skjedde her i dag, en i familien skulle vekkes 0627, og det stod etterpå i melding at de hadde forsøkt å ringe vedkommende , men gikk videre til neste da ikke hen tok tlf. Uansett, det kan høre forsinkelser og at de ringer flere samtidig, så ikke sikkert vi hadde vunnet heller.

Anonymkode: 629ba...b92

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ringte meg to ganger og jeg vant ikke

Anonymkode: 600a1...b8f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ringte meg to ganger og jeg vant ikke

Anonymkode: 600a1...b8f

Ok, da er det fortsatt håp 

Skrevet
7 minutter siden, kaleidoskop skrev:

De ringer uansett om du har vunnet eller ikke. Men om du vinner må du svare for å få pengene 

Ja, det vet jeg. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det vet jeg. 

Ja, så derfor vet du ikke om du har vunnet eller ikke når du ikke svarte. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg svarte da jeg ble ringt derfra i går, men vant ikke likevel, så jeg skjønner meg ikke helt på opplegget

Skrevet

Jo, de ringer uansett, men det ringer fra en automatisk telefon. De som ringer og sier st fu her vunnet, er ikke automatisk. Derfor jeg lurer på om jeg ble oppringt av automatisk eller ikke. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, de ringer uansett, men det ringer fra en automatisk telefon. De som ringer og sier st fu her vunnet, er ikke automatisk. Derfor jeg lurer på om jeg ble oppringt av automatisk eller ikke. 

Spiller det noen rolle? Om du vant eller ikke så får du uansett ikke pengene nå som du ikke tok opp telefonen.

Anonymkode: 7a923...6a8

• Liker 6
Skrevet

Lotterier eller Norsk tipping, for en hver norsk tulling.
Ekstraskatt for duster.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, slask skrev:

Lotterier eller Norsk tipping, for en hver norsk tulling.
Ekstraskatt for duster.

Hvilken relevans har det her? Denne kampanjen er GRATIS

Skrevet
1 minutt siden, pokijh said:

Hvilken relevans har det her? Denne kampanjen er GRATIS

Gratis når du er innmeldt og har appen så klart.
Og forutsetter at du vier dustesystemet tid og oppmerksomhet.
Hvor stor tror du sjansen for å vinne noe er?

Skrevet
3 timer siden, Fliseklemme skrev:

De ringer bare en gang og i 60 sekunder. Hvis du har vunnet og ikke svarer så tar de nestemann på lista slik jeg har skjønt det. Men merkelig at du hadde tre ubesvarte anrop allikevel. Jeg ville kanskje kontaktet de bare for å være sikker på at du ikke har 1000,- , 10 000,- eller 100 000,- liggende 😉

Hun har det uansett ikke "liggende". Dersom hun ikke svarte, OG hun faktisk var dagens vinner, så går de videre til nestemann på lista. Hun gikk da glipp av premien.

Anonymkode: 54eaf...158

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, slask skrev:

Gratis når du er innmeldt og har appen så klart.
Og forutsetter at du vier dustesystemet tid og oppmerksomhet.
Hvor stor tror du sjansen for å vinne noe er?

Trenger ikke ha noen app, man kan melde seg på på nettsiden. Liten sjanse for å vinne ja, men de vekker meg hvertfall på et tidspunkt jeg selv velger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...