Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne fine, men gode sko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen bukser som dette:

https://m.zara.com/no/no/bukse-med-høyt-liv-og-legg-p09929032.html?v1=34301392&v2=1445666

De er både i ruter og ensfarget. Problemet mitt er at jeg ikke har noen sko som passer til! Synes det er så mye som ser rart ut da buksen stopper rett over kulen på ankelen.

Alle forslag mottas med takk!

Et par kriterier:

- Ikke høye hæler

- Må være komfortable, da jeg har problemer med beina

Anonymkode: dc384...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Rieker har mange fine og behagelige sko. 

Skrevet

Høyvannsbukser er så lite kledelig at jeg virkelig ikke fatter at folk bruker det. Synes man er nødt til å bruke sommersko med sånne bukser, f.eks. sandaler, flipflops eller ballerina. 

Anonymkode: 90ef2...d08

• Liker 3
Skrevet

Brouges, loafers, ballerinasko eller sandaler... Vanskelig med vintersko, med mindre de er så høye at de går over buksekanten. Enig i at dette er bukser som er finest med småsko til. De må ofte prøves, slik at du vet om de er gode på foten din. 

Anonymkode: 5908e...98d

• 4 uker senere...
Skrevet
På 4.2.2020 den 11.30, Perelandra skrev:

Jeg synes Rieker har mange fine og behagelige sko. 

Her er det et kjent mønster. Se nærmere på denne tråden da vil du se det samme som meg. Et meget kjent mønster som går igjen overalt i KG.

Skrevet
30 minutter siden, Høyeheler skrev:

Her er det et kjent mønster. Se nærmere på denne tråden da vil du se det samme som meg. Et meget kjent mønster som går igjen overalt i KG.

Hva mener du?

Skrevet
36 minutter siden, Perelandra skrev:

Hva mener du?

Den som har startet tråden chatter med seg selv. Eller tar jeg helt feil her.

Skrevet
1 time siden, Perelandra skrev:

Hva mener du?

Her er det jeg som tar feil. Sorry

Skrevet
20 minutter siden, Høyeheler skrev:

Her er det jeg som tar feil. Sorry

Ok! :)

AnonymBruker
Skrevet
På 4.2.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Brouges, loafers, ballerinasko eller sandaler... Vanskelig med vintersko, med mindre de er så høye at de går over buksekanten. Enig i at dette er bukser som er finest med småsko til. De må ofte prøves, slik at du vet om de er gode på foten din. 

Anonymkode: 5908e...98d

Og siden Ts har sagt at buksen slutter rett over kulen ved ankelen vil det være flust av ankelboots som passer glimrende til denne buksen :) 

Anonymkode: 8bf1f...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...