AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Del Skrevet 4. februar 2020 Føler meg slapp, trøtt og har vondt i hode, nakke og ansikt. Kroppen kjennes sår ut og det har spredd seg nedover fra ansikt til rygg og rumpe. Har ikke trent eller vært mer aktiv enn vanlig. Er veldig tørst, har sår tunge. Litt snørrete, men ikke noe ut over det vanlige siden jeg er det nesten hele året. Jeg bare føler meg så redusert uten noen åpenbar grunn og har aldri kjent meg slik før. Har ikke feber, men har svettet veldig mye. Våkner helt våt over hele kroppen. Har hatt influensa før, og det kan jo ikke være det... Har du opplevd noe liknende før? Jeg orker ikke dra unødvendig til lege, så tenker det er greit å spørre hva dere ville gjort. kvinne, 25. Anonymkode: 77717...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Del Skrevet 4. februar 2020 Angst? Mye som skjer? Kroppen som sier ifra at nå trenger jeg pause? Eller rett og slett en influensa/forkjølelse med atypiske symptomer Anonymkode: d00ab...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Del Skrevet 4. februar 2020 Koronavirus? Anonymkode: 2198a...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 4. februar 2020 #4 Del Skrevet 4. februar 2020 Det er nok noe alvorlig. Det virker nesten utenomjordisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Del Skrevet 4. februar 2020 Kan være stress. Eventuelt en forskjølelse. Jeg var sengeliggende for en uke siden, trodde det var influensa - men så var det bare bivirkninger av antidepressiva 😅 Anonymkode: 91add...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 4. februar 2020 #6 Del Skrevet 4. februar 2020 Gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hentacruel Skrevet 4. februar 2020 #7 Del Skrevet 4. februar 2020 Dette er nok bare sinnet som spiller deg et lite puss med tanke på at coronaviruset er i vinden i media for tiden. Det beste du kan gjøre er bare å glemme alt sykdomshysteriet med en gang. En hypokonder hadde holdt seg hjemme og unngått folk og for å bli kvitt helseangst så bør man gjøre det motsatte av det en hypokonder ville ha gjort. Det blir da å dra ut på byen og omgås så mange mennesker som overhode mulig. Det handler om å tørre å møte sin redsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Del Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler meg slapp, trøtt og har vondt i hode, nakke og ansikt. Kroppen kjennes sår ut og det har spredd seg nedover fra ansikt til rygg og rumpe. Har ikke trent eller vært mer aktiv enn vanlig. Er veldig tørst, har sår tunge. Litt snørrete, men ikke noe ut over det vanlige siden jeg er det nesten hele året. Jeg bare føler meg så redusert uten noen åpenbar grunn og har aldri kjent meg slik før. Har ikke feber, men har svettet veldig mye. Våkner helt våt over hele kroppen. Har hatt influensa før, og det kan jo ikke være det... Har du opplevd noe liknende før? Jeg orker ikke dra unødvendig til lege, så tenker det er greit å spørre hva dere ville gjort. kvinne, 25. Anonymkode: 77717...234 Både jeg og samboeren hadde dette for noen uker siden. Jeg begynte 30. desember, han begynte to dager senere og vi var begge sengeliggende i over to uker med de eksakte symptomene du beskriver uten snev av feber eller hals- og luftveisplager. Bare kroppssmerter, utmattelse, kaldsvetting i bøtter og spann, hodepine, overømfindtlig hud og en ekstrem tørste. Og svimmelhet. Veldig uttalt svimmelhet. Helt ærlig er det ingen av oss som er helt på topp igjen enda, selv om vi er på bena og fungerer sånn tålelig i hverdagen. Jeg vet ikke hva dette var, så vi har vel rett og slett endt opp med å tenke at det var noe influensalignende greier, om ikke selveste årets influensa... Anonymkode: 115fc...fcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 4. februar 2020 #9 Del Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, Hentacruel skrev: Dette er nok bare sinnet som spiller deg et lite puss med tanke på at coronaviruset er i vinden i media for tiden. Det beste du kan gjøre er bare å glemme alt sykdomshysteriet med en gang. En hypokonder hadde holdt seg hjemme og unngått folk og for å bli kvitt helseangst så bør man gjøre det motsatte av det en hypokonder ville ha gjort. Det blir da å dra ut på byen og omgås så mange mennesker som overhode mulig. Det handler om å tørre å møte sin redsel. Folk blir fortsatt syke av andre ting i resten av verden (og i Kina også, for den del) hver eneste dag, også etter coronavirusets inntog i media. Alt er ikke enten coronavirus, sykdomshysteri eller hypokondri. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hentacruel Skrevet 4. februar 2020 #10 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Marihønepøne said: Folk blir fortsatt syke av andre ting i resten av verden (og i Kina også, for den del) hver eneste dag, også etter coronavirusets inntog i media. Alt er ikke enten coronavirus, sykdomshysteri eller hypokondri. Ja men rare symptomer uten feber er sjelden noe alvorlig og av og til skyldes det ikke sykdom en gang. Her er det all grunn til å ta det med ro til symptomene forsvinner av seg selv eller blir mer konkrete eller viser seg å være vedvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 4. februar 2020 #11 Del Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, Hentacruel skrev: Ja men rare symptomer uten feber er sjelden noe alvorlig og av og til skyldes det ikke sykdom en gang. Her er det all grunn til å ta det med ro til symptomene forsvinner av seg selv eller blir mer konkrete eller viser seg å være vedvarende. Og ts viser jo ingen tegn til å gjøre noe annet, gjør hun vel? Forøvrig er manglende feber alene et veldig dårlig parameter på hvor alvorlig noe er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Del Skrevet 4. februar 2020 Så lenge det mangler feber er det vel et godt tegn da takk for svar! Jeg er ikke ofte syk. Så er nok derfor jeg lurer. Ryggen er så utrolig sår og øm, kanskje det rett og slett stammer derfra. Har ikke angst, nei. Vet ikke hva koronavirus er. 17 hours ago, AnonymBruker said: Både jeg og samboeren hadde dette for noen uker siden. Jeg begynte 30. desember, han begynte to dager senere og vi var begge sengeliggende i over to uker med de eksakte symptomene du beskriver uten snev av feber eller hals- og luftveisplager. Bare kroppssmerter, utmattelse, kaldsvetting i bøtter og spann, hodepine, overømfindtlig hud og en ekstrem tørste. Og svimmelhet. Veldig uttalt svimmelhet. Helt ærlig er det ingen av oss som er helt på topp igjen enda, selv om vi er på bena og fungerer sånn tålelig i hverdagen. Jeg vet ikke hva dette var, så vi har vel rett og slett endt opp med å tenke at det var noe influensalignende greier, om ikke selveste årets influensa... Anonymkode: 115fc...fcb Det er akkurat sånn jeg føler meg! Svimmel, kaldsvetting, utmattelse, kjempetørst og hodeverk. Det går nok over snart da! Kjipt når det står på, haha. Heldigvis har jeg fri i dag, så får hvile meg opp. TS Anonymkode: 77717...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Del Skrevet 4. februar 2020 Gå til fastlegen din..sjekke om du mangler vitamin eller lignende. Diabetes? B12 mangel..? Anonymkode: fbe54...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Del Skrevet 4. februar 2020 Hadde noe liknende rundt jul. Hadde grenseland-feber, men kom meg aldri helt over på feber-skalaen. Begynte 20. desember, og følte meg mye bedre kvelden den 23. Trodde da alt det ekle var over, men julaften morgen begynte hostingen og nysingen, og mer slim og snørr enn jeg trodde kroppen klarte å produsere skulle absolutt ut av kroppen NÅ. Var så potte tett i halsen at jeg slet med å puste og nøs på meg neseblod fem ganger daglig en ukes tid. 😂 Først nå føler jeg meg helt fin igjen, det satt godt i. Foreldrene mine og broren min hadde det samme som meg kort tid før, og de var ikke i normal form før etter flere uker de heller. Her var det trolig ho mor som hadde med seg noen basilusker fra barnehagen hun jobber i. Anonymkode: 83963...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Del Skrevet 4. februar 2020 Du har nok bare en helt vanlig og kjedelig forkjølelse. Anonymkode: aa832...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå