Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det brudd på relasjonen eller vil vi bli sammen på ordentlig? 

Noen som vil spå? 💚

Anonymkode: 3924f...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brudd, så sammen igjen senere.

Anonymkode: 03161...0f6

• Liker 1
Skrevet

Jeg følee dere vil bli sammen, selv om det kan være noe son skurrer. Men i et forhold er misforståelse eller uenighet bare en mulighet til å vokse og lære noe av hverandre

Anonymkode: 7d273...4f0

• Liker 2
Skrevet

Det spørs jo på partneren. Hvis h*n er alternativ som deg, kan det nok funke. Hvis h*n derimot ikke er det, men enten skeptiker eller tradisjonelt religiøs, kan det jo skjære seg når det kommer for en dag at du bruker snåsing og slikt til å finne ut om fremtiden.

Anonymkode: 16c35...d4c

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. 

Ja, vi har følelser for hverandre, men noe skurrer ja. Vi er jo voksne mennesker, men er fortsatt frem og tilbake med hverandre Spesielt han, selv om han åpenbart har følelser. Så jeg er spent på hvor dette ender. Han holder på en måte tilbake, hvorfor?

ts 🥰

Skrevet

Kan det være at han er i tvil eller redd? At det er derfor han holder tilbake? Noen er sånn som personer. De vil først holde tilbake for å se an på situasjonen før de liksom "legger ut til sjøs" 😉

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være at han er i tvil eller redd? At det er derfor han holder tilbake? Noen er sånn som personer. De vil først holde tilbake for å se an på situasjonen før de liksom "legger ut til sjøs" 😉

Sant, men jeg tolker dette mer som "games". Det føles ikke bra for meg, og jeg kan ikke holde på sånn. Så jeg trekker meg tilbake nå. Jeg har gjort alt for å betrygge ham, men er han ikke sikker på å satse, kan jeg neppe være den rette ☹️ Selv om jeg følte det fra ham fra første stund.

ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sant, men jeg tolker dette mer som "games". Det føles ikke bra for meg, og jeg kan ikke holde på sånn. Så jeg trekker meg tilbake nå. Jeg har gjort alt for å betrygge ham, men er han ikke sikker på å satse, kan jeg neppe være den rette ☹️ Selv om jeg følte det fra ham fra første stund.

ts

for ham*

Skrevet

Update: Det er brudd nå, fordi jeg klarte ikke mer. Vi har bittelitt kontakt, og jeg er veldig trist... det føles feil. Håper det ordner seg igjen 😓💔

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...