AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Er sex med en kvinne som har bakovervendt livmor/vagina bedre enn med de som ikke har det? Oppleves de som trangere? Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har det og jeg ser en tendens til at jeg oppleves trangere enn mine medsøstre. Anonymkode: ade2d...50a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Tror du menn spør hvilken veg livmoren tilter?? Anonymkode: 22f78...458 3
Hr. Aktiv Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Har ikke spurt om de har verken sånn eller slik livmor jeg. Jeg merker heller ingen spesiell forskjell på om de er videre enn de andre. Det jeg merker er at når de er litt tørrere så oppfattes de som trangere mens når de blir skikkelige våte (noe de blir) så er det mye mindre friksjon og derfor oppfattes som videre. Men jeg har slått meg til ro med at slik er det bare og lite jeg og dama kan gjøre noe med. Tror ikke du skal tenke så masse på det jeg. Dere damer bruker så mye tid og energi på å tenke om sånn og slik istedet for å nyte det å bli elsket av noen menn.
Bamseklemmer Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Nei, alle er nesten like deilig, ikke spesielt trangere heller vil jeg si. Men det kan oppstå mere smerter for deg som har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå