Gjest dame35 Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Jeg bruker 31/32, er 35 år, sånn passe hipp, men ikke fjortis... Trenger masse hjelp og råd når jeg skal velge riktig buksetype – har ikke brukt jeans på maaaange år, og det er jo blitt en vitenskap siden 501 var det eneste...
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Denim Gallery på Oslo City er vel den butikken i hele landet som har aller flest ulike merker å velge i.
AUF Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 JC synes jeg er veldig bra. Der har de ikke fjortisbukser hvertfall! (og de legger opp buksene hvis de er for lange...) TROR den ligger i karl Johan.
Gjest gjesten Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Vil anbefale at du prøver Carlings også. Den i Storgata er ok, men også den lille som ligger ved Egertorget (husker ikke om gata heter øvre eller nedre slottsgate). Den siste har jeg fått utmerket service, og jeg er definitivt ingen fjortis lengre hva angår jeans (passerer snart 30 med stormskritt ).
Gjest dame35 Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Takk for svar Ser ut som jeg må sette av en lørdag for "prosjekt jeans"
Gjest Jadamasa Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 JC Oslo City. Carlings er også bra. De er flinke til å hjelpe deg med å finne bukse.
Catzy Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har også likt JC på Oslo City veldig godt. Hadde en ekspeditør der som brukte minst 10 min på å hjelpe meg til å finne akkurat riktig bukse, etter mine mer eller mindre godt formulerte ønsker. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå