AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Har en diskusjon med samboer. Vi er begge uføre og har ikke barn. Skal heller ikke ha, jeg er sterilisert pga arvelig sykdom. Samboer sier det er idiotisk å bo i Norge hvor det er så dyrt når vi kan ha det så bra økonomisk der nede. Jeg sier at vi jo har familie her, jeg vil se tanteungen min vokse opp, jeg vil ikke være i et annet land på mine foreldres siste år og jeg har i tillegg en hund du er helt uaktuelt å reise fra. I tillegg tror jeg ikke det er lov å bo i Thailand og beholde ufør, da må man lure systemet og ha adresse i hjemlandet. Da måtte han absolutt vært med. Hvem har rett her? Samboer eller jeg? Anonymkode: e589d...053
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Jeg mente hunden måtte vært med. Ts Anonymkode: e589d...053
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Du kan fint bo i utlandet og beholde uføretrygden. Det du ikke får beholde er ung tillegget hvis dere har det. Anonymkode: 213f0...8d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå