Sunshine000 Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Hei😊 Er nå 3-4 dager siden jeg hadde eggløsning. Selvom testen den dagen var positiv, så hadde jeg ingen eggløsningslim. Slimet kom først i dag, og da tok jeg en ny test i kveld. Den gangen neg, men var ikke veldig lenge mellom dobesøk så vet ikke hvor mye jeg skal stole på den Noen som har opplevd lignende eller har noen tanker om det?
Cer3s Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Har lest en plass om at det kan tyde på at det ikke skjedde noe eggløsning når det skulle og kroppen prøver på nytt, men om det stemmer aner jeg desverre ikke 😅
Sunshine000 Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Cer3s skrev: Har lest en plass om at det kan tyde på at det ikke skjedde noe eggløsning når det skulle og kroppen prøver på nytt, men om det stemmer aner jeg desverre ikke 😅 Hmm, men burde ikke testen jeg tok da være negativ?😋 har hørt om de som kan få flere eggløsninger i løpet av en mnd, er også en av måtene tvillinger blir til, men tror ikke jeg er en av de🤔😅
Cer3s Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 6 minutter siden, Sunshine000 skrev: Hmm, men burde ikke testen jeg tok da være negativ?😋 har hørt om de som kan få flere eggløsninger i løpet av en mnd, er også en av måtene tvillinger blir til, men tror ikke jeg er en av de🤔😅 Positiv test indikerer bare at hormonene er tilstede, men det er ingen garanti for at man faktisk har eggløsning 🙂 eneste måten å vite 100% på er å tempe etter hva jeg har forstått
Sunshine000 Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2020 14 minutter siden, Cer3s skrev: Positiv test indikerer bare at hormonene er tilstede, men det er ingen garanti for at man faktisk har eggløsning 🙂 eneste måten å vite 100% på er å tempe etter hva jeg har forstått Takk for svar, får da kanskje begynne å tempe f.om neste syklus og se om det blir noe forskjell 😋
Cer3s Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Sunshine000 skrev: Takk for svar, får da kanskje begynne å tempe f.om neste syklus og se om det blir noe forskjell 😋 Kan være lurt også skader det jo ikke å legge inn ett par aksjer nå bare sånn i tilfelle 🤩
Sunshine000 Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, Cer3s skrev: Kan være lurt også skader det jo ikke å legge inn ett par aksjer nå bare sånn i tilfelle 🤩 Hva mente du med å legge inn ett par aksjer?🤔😅
Cer3s Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Sunshine000 skrev: Hva mente du med å legge inn ett par aksjer?🤔😅
Sunshine000 Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, Cer3s skrev: Såklart🤦♀️😅😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå