Gå til innhold

Han sliter med å holde penisen stiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann en liten stund og jeg liker han veldig godt. Vi har hatt sex (eller stort sett forsøkt), han har ikke noe problemer med å få ereksjon, problemet er at hver gang han skal ta på kondomet så blir han slapp, så han får den ikke stiv igjen før kondomet er av. Vi har datet omtrent en måned og en gang har han klart å få den stiv mens han har kondom på og vi har fått til å ha sex. Alle andre ganger har det feilet, jeg har da runket/sugd han til utløsning og han har fingret meg til orgasme, så det har jo vært fint likevel. Men skulle gjerne likt at vi kunne hatt "ordentlig" samleie også. 

Han unnskylder seg hver gang, sier han er nervøs når han skal ta på kondomet, at han trenger tid til å bli vant med det. Jeg sier alltid at det går fint og gjør ikke noe stor sak ut av det. Men jeg vil jo gjerne at vi skal få det til. 
Er det noe som blir bedre etterhvert? Må vi prøve uten kondom? 

Anonymkode: d02ff...6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en «kukring» på Kondomeriet eller lignende‼️😛 Funker for meg🤣

• Liker 2
Skrevet

kondom kan ofte ha den effekten, dessverre...

Anonymkode: 88946...8e2

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en mann en liten stund og jeg liker han veldig godt. Vi har hatt sex (eller stort sett forsøkt), han har ikke noe problemer med å få ereksjon, problemet er at hver gang han skal ta på kondomet så blir han slapp, så han får den ikke stiv igjen før kondomet er av. Vi har datet omtrent en måned og en gang har han klart å få den stiv mens han har kondom på og vi har fått til å ha sex. Alle andre ganger har det feilet, jeg har da runket/sugd han til utløsning og han har fingret meg til orgasme, så det har jo vært fint likevel. Men skulle gjerne likt at vi kunne hatt "ordentlig" samleie også. 

Han unnskylder seg hver gang, sier han er nervøs når han skal ta på kondomet, at han trenger tid til å bli vant med det. Jeg sier alltid at det går fint og gjør ikke noe stor sak ut av det. Men jeg vil jo gjerne at vi skal få det til. 
Er det noe som blir bedre etterhvert? Må vi prøve uten kondom? 

Anonymkode: d02ff...6d8

Tror han hadde gjort lurt i å prøvd å venne seg til kondom på egenhånd.

En annen ting er om han har rett størrelse på kondomet. Det er ulike kondomer for ulike størrelser. 

Kondom ødelegger potensen, men det hjelper i alle fall på om man kjøper rett størrelse kondom. Bare fordi du får en blå profil over foten og leggen så er ikke den behagelig for en med kukk rundt 15-18 cm i omkrets. 

Anonymkode: f5116...0c7

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som om det bare er prestasjonsangst. Går seg nok til etterhvert.

Anonymkode: 6dda5...a9b

Skrevet (endret)
13 hours ago, AnonymBruker said:

kondom kan ofte ha den effekten, dessverre...

Anonymkode: 88946...8e2

Om dere bruker kondom primært som beskyttelse mot sykdommer, bør jo TS heller ikke suge han. Om kondomet hovedsaklig er for å unngå graviditet, er det jo en annen sak.

Som mann, har jeg også dårlig erfaring med kondombruk i begynnelsen av nye forhold. Det funker kun når man er ekstra tent og "på", noe som absolutt ikke skjer hver gang. Tenning og ereksjon er jo minst like avhengig av hodet som av fysisk stimulans. Om da den mentale stimulansen ikke er 110%, kan da den negative effekten av kondomet på den fysiske opplevelsen ødelegge det hele. Om TS har mye fokus på kondomet og ereksjonen, er det neppe en god ting heller. 

Som mann er iallefall jeg rimelig avhengig av kvinnens respons og nytelse. Sånn at ei som suger og styrer veldig for at jeg skal bli stiv, fungerer MYE dårligere enn ei som tydelig nyter at jeg f.eks slikker henne. Når jeg oppfatter at en kvinne får orgasme, eller nærmer seg orgasme, blir jeg så hard som jeg overhodet kan bli. Om responsen derimot er mere lunken, blir jeg automatisk like lunken og slapp selv. Problemet TS opplever kan jo også være beslektet med dette.

Endret av Resignert
Skrevet
3 timer siden, Resignert skrev:

Om dere bruker kondom primært som beskyttelse mot sykdommer, bør jo TS heller ikke suge han. Om kondomet hovedsaklig er for å unngå graviditet, er det jo en annen sak.

Som mann, har jeg også dårlig erfaring med kondombruk i begynnelsen av nye forhold. Det funker kun når man er ekstra tent og "på", noe som absolutt ikke skjer hver gang. Tenning og ereksjon er jo minst like avhengig av hodet som av fysisk stimulans. Om da den mentale stimulansen ikke er 110%, kan da den negative effekten av kondomet på den fysiske opplevelsen ødelegge det hele. Om TS har mye fokus på kondomet og ereksjonen, er det neppe en god ting heller. 

Som mann er iallefall jeg rimelig avhengig av kvinnens respons og nytelse. Sånn at ei som suger og styrer veldig for at jeg skal bli stiv, fungerer MYE dårligere enn ei som tydelig nyter at jeg f.eks slikker henne. Når jeg oppfatter at en kvinne får orgasme, eller nærmer seg orgasme, blir jeg så hard som jeg overhodet kan bli. Om responsen derimot er mere lunken, blir jeg automatisk like lunken og slapp selv. Problemet TS opplever kan jo også være beslektet med dette.

Ganske så enig i mye av det du skriver her, sånn som dette er jeg også. Det må være noe med stemningen som gjør at du tenner.

Forøvrig nå er det lenge siden jeg brukte kondom sist, men jeg opplevde selv at med vanlige kondomer i butikken var for stramme, og gjorde dermed at det var vanskelig å holde penis hard mens kondomen satt på. Løsningen var å kjøpe kondomer med litt større omkrets, da gikk det relativt kjapt å sette på, og det var mer behagelig.

Anonymkode: 6a77a...51f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...