AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Har vært sammen i 2,5 år. Vi fikk barn sammen for 1 år siden og siden barnet vårt kom har det blitt veldig lite lyst fra hans side. De første 2-4 mnd etter barnet var ute (KS) hadde vi langt mer sex enn nå.. Har hatt sex 2 eller 3 ganger i år og før jul var det kanskje like labert, type 1 gang i uka. Han jobber fra morran til kveld og er da for sliten for sex. Gjelder så og si hver eneste dag. Jeg har slutta å ta initiativ, jeg orker ikke flere avvisninger mer og vi har sex når han orker. Jeg har så og si slutta å tilby å gi han bj og hj for jeg får såpass sjelden i retur at jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger han har gjort det på meg. Ja vi har fått barn sammen og vi har 4 barn tilsammen i hus, og jeg skjønner at kroppen min ikke er helt den samme (jeg ble deprimert i svangerskapet og er det fortsatt, vekta har gått opp, men var tjukk fra før så kan ikke se at de kg har gjort så himla stor forskjell)... Han er for sliten.. Jeg har alltid hatt mer lyst enn han, men har jekka meg grundig ned.. Hva skal jeg gjøre? Han har hatt flere frikvelder enn meg, og han mener på at han burde fått mulighet til å dra avgårde en helg i fred og ro. (jeg gjør så og si alt med barna, selv om ikke alle er mine eller våre). Anonymkode: 3a237...36a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Ikke rart han er sliten hvis dere har valgt å få fire barn. Da må dere bare innse at dere har valgt bort noe annet. Anonymkode: fa736...937 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart han er sliten hvis dere har valgt å få fire barn. Da må dere bare innse at dere har valgt bort noe annet. Anonymkode: fa736...937 Hun har jo fortsatt like lyst... Anonymkode: c6f1d...12b
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Da må du nok prøve å tilfredsstille deg selv. Mange som har det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Ett forslag.. vi kjører partnerbytte..så kan dama mi og han få sove ut mens vi to kjører på... 👍 Med andre odmrd så er vi i samme situasjon men omvendte roller.. Anonymkode: 24ead...266 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Ifølge mannfolka på kg, så vil ikke kvinner ha sex om de sier de er slitne. Så går ut fra at det samme gjelder menn. Sorry, han vil ikke ha sex med deg!. Eller... han er ærlig, sier han er sliten. Og ER for sliten. Om det er en underliggende årsak til at han er sliten, som vitamin mangel eller lignende, bør han snakke med legen om. Men med masse jobb, og unger, så er det klart man blir sliten. Anonymkode: 3485f...949 1
Dini Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ifølge mannfolka på kg, så vil ikke kvinner ha sex om de sier de er slitne. Så går ut fra at det samme gjelder menn. Sorry, han vil ikke ha sex med deg!. Eller... han er ærlig, sier han er sliten. Og ER for sliten. Om det er en underliggende årsak til at han er sliten, som vitamin mangel eller lignende, bør han snakke med legen om. Men med masse jobb, og unger, så er det klart man blir sliten. Anonymkode: 3485f...949 Jo, ser jo på hele han at han er utslitt. Og skjønner jo at det blir mindre når vi konstant går oppi barn, han er mye på jobb osv. Jeg bare klarer ikke skjønne at man ikke har ork til en kjappis en gang i blant. Når vi endelig har oss så varer det jo knapt 5 min da også, det gjorde det ikke før.. Men ja, får se om ikke vi trenger å få litt eldre barn og mer barnefri etter hvert så kanskje vi kan innhente oss. Mest sannsynlig har han mangel av mye rart da han har (som veldig mange andre mannfolk) et veldig dårlig kosthold.. Har d-dråper til babyen vår.. Kanskje jeg skal snike inn noen i drikka hans hver dag.. Bare for å starte en vei. 1
Dini Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ett forslag.. vi kjører partnerbytte..så kan dama mi og han få sove ut mens vi to kjører på... 👍 Med andre odmrd så er vi i samme situasjon men omvendte roller.. Anonymkode: 24ead...266 Takk for forslag, og hadde jeg vært en annen person så hadde jeg sikkert vært med på det. Men han betyr alt for meg og det hadde jeg aldri klart. Men forstår frustrasjonen så sykt.
Dini Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 (endret) 11 timer siden, Castor Troy skrev: Da må du nok prøve å tilfredsstille deg selv. Mange som har det sånn. Endret 4. februar 2020 av Dini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå