AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Har alltid hatt stor penis. Dette har ført til at jeg aldri vil dusje etter trening f.eks. Er 18 år gammel og har størrelse på 24 cm. Skulle en gang ha samleie med en jente, men jeg ville ikke. Var redd for at hun skulle bli helt sjokkert. Dette har påvirket livet mitt på en negativ måte. Finnes det piller eller noe annet som gjør at du får mindre penis? Takk for alle svar! Anonymkode: 20ec6...87f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Penis kan krympe etter prostataoperasjon. Anonymkode: f55b4...0d6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Slet med dette selv, gikk rundt med konstant smerte i korsryggen pga all vekta. Etter at jeg hadde en penis-reduksjons opersasjon har jeg fått et nytt liv. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk det utført Anonymkode: 77691...537 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Slet med dette selv, gikk rundt med konstant smerte i korsryggen pga all vekta. Etter at jeg hadde en penis-reduksjons opersasjon har jeg fått et nytt liv. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk det utført Anonymkode: 77691...537 Hahaha Anonymkode: f7c67...6bd 3
Gjest loveli Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har alltid hatt stor penis. Dette har ført til at jeg aldri vil dusje etter trening f.eks. Er 18 år gammel og har størrelse på 24 cm. Skulle en gang ha samleie med en jente, men jeg ville ikke. Var redd for at hun skulle bli helt sjokkert. Dette har påvirket livet mitt på en negativ måte. Finnes det piller eller noe annet som gjør at du får mindre penis? Takk for alle svar! Anonymkode: 20ec6...87f 24 i ueregert tilstand? Med mindre du går med konstant benner'n så er det vel ingen som legger merke til størrelsen?
Bunuel Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Jeg må som regel ha med trillebår for å kunne "bære" hele utstyret. Griner hver dag.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Hu som får deg er heldig . (Om du er oppegående ellers) Anonymkode: dda97...5da 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Bare den er tykk så er det ikke noe uroe seg over Anonymkode: 47300...242 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Mente jo selvfølgelig at den er 24 cm når den er erigert..😅Men likevel, er redd for at jenter ikke liker det.. Anonymkode: 20ec6...87f
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hu som får deg er heldig . (Om du er oppegående ellers) Anonymkode: dda97...5da Ja han kan fylle hennes behov, ingen til om det.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 Så lenge resten av kroppen er stor nok til å bære den, er det vel lugnt ? Anonymkode: c9a3d...743
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #13 Skrevet 3. februar 2020 Bare finn deg en brann stadion kvinne, så skal det nok gå bra. Anonymkode: d6379...233
Jasmine9 Skrevet 3. februar 2020 #14 Skrevet 3. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente jo selvfølgelig at den er 24 cm når den er erigert..😅Men likevel, er redd for at jenter ikke liker det.. Anonymkode: 20ec6...87f Du får bare si ifra før dere skal ha sex sånn at hun er forberedt og se hva hun sier. En del kvinner synes det er spennende og vil gjerne gi det et forsøk, så kommer det an på deg også om det vil funke eller ikke. Varm henne godt opp først - gjerne med en orgasme så er hun så klar som mulig for deg! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hu som får deg er heldig . (Om du er oppegående ellers) Anonymkode: dda97...5da Tviler på at hun er heldig med mindre hun liker å få kuken gjennom kroppen og opp i halsgropen😆 Anonymkode: f9af8...25a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente jo selvfølgelig at den er 24 cm når den er erigert..😅Men likevel, er redd for at jenter ikke liker det.. Anonymkode: 20ec6...87f Aldri vært noe problem. Som med sko, finn deg ei med rett størrelse. 23/18 over og ut. Anonymkode: bf944...141
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Skrevet 4. februar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente jo selvfølgelig at den er 24 cm når den er erigert..😅Men likevel, er redd for at jenter ikke liker det.. Anonymkode: 20ec6...87f Tro meg, det vil de elske Anonymkode: a48fc...c8e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Skrevet 4. februar 2020 Mannen min er 21 cm. Det har vært en nytelse, det. I begynnelsen så merket jeg mer at det kjentes trangt/grunt når vi ikke hadde hatt sex på en stund, nå virker det liksom som om jeg har tilpasset meg hans str (etter 18 år).. Den stillingen som kan være vond er bakfra, da det kjennes ut som jeg får den opp i mellomgulvet i blant. Må være veldig klar først. Tror ikke du skal bekymre deg for mye, jenta blir sikkert imponert. Men 24 kan jo være i lengste laget, så pass på at dama er godt varmet opp først i alle fall.. det kan være litt avgjørende.. Anonymkode: af70e...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #19 Skrevet 4. februar 2020 Ja, det er stort, og det er ikke for alle, spesielt ikke på din alder. Men du kan kompensere for mye ved å blir god med hender og tunge, det er også veldig viktig at du varmer henne godt opp før dere har samleie. Og da mener jeg noen timer med orgasmer, altså, ikke tjue minutter. Og så må du selvsagt være veldig forsiktig og lydhør for hvordan hun har det. Egentlig vil jeg anbefale deg å finne en voksen size queen, gjerne ei som har født et barn eller to. Så kan du ha sex med henne noen ganger, og lære litt basic skills, før du går løs på jevnaldrende jenter. Men det fungerer bare dersom du greier å ha sex uten å blande inn følelser. Lykke til, ikke tenkt på å minske den, en vakker dag vil du gjøre en voksen kvinne veldig, veldig glad. (Ikke meg, men jeg har et par venninner som hadde elsket deg.) Anonymkode: a7218...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå