AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg skal dit og lurer på to ting: 1) er man nakne der? 2) hvordan er buffeten der? På nettsiden får jeg inntrykk av at det bare er sjømat, og jeg er allergisk mot fisk og skalldyr. er det noe annet jeg må tenke på? Jeg har aldri vært på spa før. Anonymkode: 24422...518
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 1. Tror det er egne datoer/dager man må være naken. Ellers er det fritt frem. Sjekk nettsiden. Jeg hadde på badetøy, men noen var nakne. 2. Husker ikke noe spesielt rundt buffeen. Tror de hadde en "grønn linje" med godt utvalg. Anonymkode: 85b0d...c85
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Tusen takk for svar:) Anonymkode: 24422...518
Nalla Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Det pleide å være kontinentalspa onsdagskvelder og siste søndag i måneden før i alle fall, ellers er det valgfritt om du har på badetøy eller ikke i badstuene. Mye forskjellig mat, f.eks. salater, gjerne en varmrett eller to, forskjellig pålegg m.m. i tillegg til fisk og sjømat.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 8 minutter siden, Nalla skrev: Det pleide å være kontinentalspa onsdagskvelder og siste søndag i måneden før i alle fall, ellers er det valgfritt om du har på badetøy eller ikke i badstuene. Mye forskjellig mat, f.eks. salater, gjerne en varmrett eller to, forskjellig pålegg m.m. i tillegg til fisk og sjømat. Tusen takk for svar. nakenheten kan jeg leve med om jeg må, men det er verre med sjømaten. Godt å høre at de har salat, da overlever jeg:) Anonymkode: 24422...518
aksase Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Farris Bad (FB)er ganske "påkledd" sammenliknet med The Well. FB har ikke lenger "nakendag". Det er ikke lenger tillatt å bade naken på FB. FB anbefaler å ta av seg badetøyet i saunaer og dampbad, men krever det ikke. Det betyr at noen velger å være nakne enkelte steder på FB, så du må tåle å se nakne mennesker, men du trenger ikke være naken selv. Her er reglene: https://farrisbad.no/spa/verdt-a-vite-i-spa/ Maten tror jeg ikke du skal bekymre deg for. De har sikkert noe for enhver smak. 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Når jeg var på farris bad for noen år siden var det mange som fikk tilsnakk for at de badet nakne. Så bare hver forberedt på at det kan være noen som likevel gjør det. Men vaktene var ganske flinke. Vi spiste ikke buffe, men 5 retters med vinpakke. Vi var veldig fornøyde med hele oppholdet egentlig. Men spaet kan ikke sammenlignes med tilbudet på the well for eksempel. Det er relativt lite i forhold. Men som en romantisk tur er det egentlig nok. Anonymkode: 334ca...44a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Supert på Farris bad. Variert mat på buffetten og knallbra kaker. Anonymkode: d7694...6b8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 Jeg synes det bør være noen dager hvor alle skal være nakne, noen hvor alle skal være påkledd og noen hvor man velge. Så kan alle få velge fritt hva som paser for de selv. Selv vil jeg være naken og synes det da er ekkelt med påkledde rundt meg. Når jeg er naken vil jeg være med likesinnede. Når noen er påkledd så blir det en påminnelse om at noen mener at det er noe galt eller uanstendig ved det å være naken. Den påminnelsen ønsker jeg ikke når jeg vil slappe av og nyte det å selv kunne få være naken og opplevelsen av å være fri irrasjonelle moralkulturelle regler. Anonymkode: fd3ac...ed9 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 Farris bad er blitt helt uinteressant etter at det ble slutt på kontinentalspa. Jeg var hyppig gjest før, men kommer ikke til å dra dit igjen. Anonymkode: aad26...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå