Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. februar 2020 #1 Del Skrevet 3. februar 2020 Må man virkelig nærmest skru sofaen fra hverandre bare man skal skifte trekket på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 3. februar 2020 #2 Del Skrevet 3. februar 2020 Nå måtte jeg sjekke og jeg får ikke av trekkene uten å først skru av både rygg og armlener🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. februar 2020 #3 Del Skrevet 3. februar 2020 16 minutter siden, Live88 skrev: Nå måtte jeg sjekke og jeg får ikke av trekkene uten å først skru av både rygg og armlener🙈 Herregud, så dumt! Skal skifte trekk, men har ikke mulighet til å skru hele spetakkelet fra hverandre. For en jobb! Like før jeg selger hele sofaen og går tilbake til Ektorp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 3. februar 2020 #4 Del Skrevet 3. februar 2020 19 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Herregud, så dumt! Skal skifte trekk, men har ikke mulighet til å skru hele spetakkelet fra hverandre. For en jobb! Like før jeg selger hele sofaen og går tilbake til Ektorp! Nå sjekket jeg bruksanvisningen og det kan hende du kan klare det uten å skru den fra hverandre, for trekket på sittedelen og ryggsekken er jo ikke skrudd fast sånn som på sidene om du har armlener. https://www.ikea.com/no/no/assembly_instructions/soderhamn-trekk-til-seters-seksjon__AA-568227-3_pub.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 3. februar 2020 #5 Del Skrevet 3. februar 2020 Men mulig det blir vanskelig å ta et trekk på igjen da🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. februar 2020 #6 Del Skrevet 3. februar 2020 Ja håper at jeg slipper å skru den fra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå