AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Når du hører musikk du liker f.eks, danser du da? Gjør familien din og vennenne det evt. også? I min familie har aldri noen danset og det er ikke naturlig for meg. Er vi mange som aldri danser? Anonymkode: 5959a...d49
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Jeg danser! Men ikke resten av familien 😂 Anonymkode: 3d229...e93
Kågebruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Jeg danser alene. Gjør det fordi jeg blir mer avslappet av det. Føles ikke naturlig å danse med andre.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Sist jeg danset var for ca 15 år siden på nattklubb, så jeg er ikke noe dansemenneske.
godfisk Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Dansing er for de som ikke har råd til å sitte i baren.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Nei hater det. Men sitter gjerne i baren og ser på. Bare la meg drikke ølen min i fred og ikke prøv å trekke meg ut på dansegulvet. Anonymkode: 80581...b61
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 4 minutter siden, godfisk skrev: Dansing er for de som ikke har råd til å sitte i baren. Ikke i følge Maskinen! Anonymkode: e695a...e12
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Jeg danser hvis det er noe jeg virkelig liker, men er ikke som venninnene mine ofte var, at de danset til alt mulig. Nå går jeg ikke så mye ut lenger. Jeg satt i ro en hel kveld på nachspiel en gang, helt til Snap's I got the power kom på, og da fikk alle hakeslepp haha 😛 Jeg kunne være alene på dansegulvet om det var noe jeg likte, jeg bryr meg ikke om sånt. På utestedet på bygda der jeg vokste opp prøvde jeg alltid å få disc-jockeyene til å spille sære sanger til meg, men det var ikke alltid det lyktes. Noen var kulere enn andre da, og en spilte alltid Psycho Killer til meg når han så jeg kom inn. Ja akk, det var tider... Anonymkode: 1323c...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Jeg er ikke ett dansemenneske nei, ikke alene iallefall. Har danset mye swing tidligere, så om jeg skal danse må det være med noen som kan danse swing, ikke bare "bygdefest swing". Anonymkode: 1ba03...1c4
annebanane Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 Ja, det ligger veldig naturlig å bevege meg til mye av musikk. Er ikke den som gidder ut på dansegolv til enhver tid, men skuldre, hofter og hode beveger seg nesten automatisk til musikken enten jeg sitter eller står. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 Nei, jeg danser ikke. Bare glem det. Familien på mormors side av familien er glade i musikk (vi har flere stykker spilt instrumenter og mormor spilte ofte opp til dans i bygda 😅), men kun mamma danser (hun har vært i et par danseklubber og slikt). Jeg synes det er dritflaut. Faren min er ikke noe særlig musikalsk. Har nesten aldri hørt ham spille noe musikk på anlegg (selv om jeg vet han hadde en del CD-plater med Queen). Anonymkode: ca16d...167
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #12 Skrevet 9. februar 2020 Jaaa!! Danser til alt med rytme. Jeg går på byen mest for å danse. Å sitte i baren og rope hæ, og nikke til noe jeg ikke hører gir meg ingen ting. Men å danse! Finnes ikke noe bedre følelse, annet enn god sex. Skal jeg plukke med meg noen hjem for natta blir det en som danser bra! Alle har dans i seg. Bare se hva som skjer når du setter på musikk blant små barn (som knapt har lært å gå). De gynger i takt med musikken. Anonymkode: c7458...bed 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #13 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaaa!! Danser til alt med rytme. Jeg går på byen mest for å danse. Å sitte i baren og rope hæ, og nikke til noe jeg ikke hører gir meg ingen ting. Men å danse! Finnes ikke noe bedre følelse, annet enn god sex. Skal jeg plukke med meg noen hjem for natta blir det en som danser bra! Alle har dans i seg. Bare se hva som skjer når du setter på musikk blant små barn (som knapt har lært å gå). De gynger i takt med musikken. Anonymkode: c7458...bed Ganske så enig!!!👍😀 Anonymkode: 7210b...121
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 Ja, dansing faller naturlig for meg. Men ikke sånn typisk diskotekdans, heller swing,, gammeldans, salsa, bachata og slike ting. Liker å bli ført av en sterk mann 😊 Anonymkode: fbee1...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå