LittleBabyNothing Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Kan man endre rekkefølgen i kanal listen i TWe? Hvis ja, hvordan da? Jeg har fjernet kanalene jeg ikke vil ha, men kan man endre listen slik at når jeg trykker på 1 så får jeg VH1 Classic?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Ja. Innstillinger. Favorittkanaler. Lag egen liste. Anonymkode: 2044a...05c
LittleBabyNothing Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2020 jeg greide å lage listen men hvordan bruker jeg den?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 26 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: jeg greide å lage listen men hvordan bruker jeg den? Godt spørsmål! Prøvde nå, men får det ikke til jeg heller. Men jeg har jo fått det til før, så skal prøve litt til. Anonymkode: 2044a...05c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 27 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: jeg greide å lage listen men hvordan bruker jeg den? Nå kom jeg på det. La TV-en stå på en kanal, trykk på OK-knappen på fjernkontrollen. Da får du opp en liste, trykk så på piltasten sidelengs. Og så OK. Gå inn på TV-guiden for å se at du fikk det til. Lykke til! Anonymkode: 2044a...05c
LittleBabyNothing Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kom jeg på det. La TV-en stå på en kanal, trykk på OK-knappen på fjernkontrollen. Da får du opp en liste, trykk så på piltasten sidelengs. Og så OK. Gå inn på TV-guiden for å se at du fikk det til. Lykke til! Anonymkode: 2044a...05c Takk, jeg fikk det til nå. ^^
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 28 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Takk, jeg fikk det til nå. ^^ Så bra. :) Anonymkode: 2044a...05c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Glemte å spørre deg isted om du fikk listen i den rekkefølgen du vil ha den? I tilfelle du ikke fikk det til (eller hvis andre her trenger hjelp til det) gå inn på innstillinger og favorittliste, trykk på din egen liste (OK-knappen) og velg flytt kanaler. Hold markøren over den kanalen du ønsker å flytte og trykk OK-knappen en gang (da lyser kanalen grønt), så kan du bruke pilene opp eller ned til å flytte kanalen dit du vil, og avslutte med OK. Gjenta med alle kanalene. Anonymkode: 2044a...05c 1
LittleBabyNothing Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å spørre deg isted om du fikk listen i den rekkefølgen du vil ha den? I tilfelle du ikke fikk det til (eller hvis andre her trenger hjelp til det) gå inn på innstillinger og favorittliste, trykk på din egen liste (OK-knappen) og velg flytt kanaler. Hold markøren over den kanalen du ønsker å flytte og trykk OK-knappen en gang (da lyser kanalen grønt), så kan du bruke pilene opp eller ned til å flytte kanalen dit du vil, og avslutte med OK. Gjenta med alle kanalene. Anonymkode: 2044a...05c Takk igjen! Jeg fant ut av det og. Det som var vanskelig var å finne listen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 12 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Takk igjen! Jeg fant ut av det og. Det som var vanskelig var å finne listen. Ja, det er jeg enig i. Veldig rar måte det er lagt opp på. Bra du fikk det til. :) Anonymkode: 2044a...05c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå