Gjest Craig Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg måtte lage en egen tråd om dette temaet. Ordet daddy eller mommy blir ofte brukt som noe seksuelt. Har aldri forstått helt hvorfor? Det blir helt feil og det er ubehagelig å bli kalt det under sex. For meg så er det noe barn kaller foreldrene sine og skal ikke ha noe med sex å gjøre. Får frysninger når noen bruker det. Hvorfor blir det ofte brukt?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Synes det er litt kvalmt jeg også. Å tenke på foreldrene mine er det siste jeg vil når jeg har sex. Anonymkode: 15af5...d0a 9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Blir som de som tenner på å bli behandlet som en baby, det er et fetish. Anonymkode: 90236...5ab
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Det er en fetish noen har. Så enkelt, så vanskelig. Anonymkode: 68c1b...5d6
Gjest Craig Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 (endret) Finnes mange merkelige fetisher ja. Tenner de av tanken på sex med foreldre eller det å være forelderen? Endret 3. februar 2020 av Craig
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har bodd i USA. Der blir ordet daddy brukt som sexord veldig mye. Hvis små barn sier daddy til faren sin er det greit, men husker tenåringer mobbet hverandre hvis de brukte ordet daddy om sin egen pappa. Det ble sett på som kleint. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 18 minutter siden, Craig skrev: Finnes mange merkelige fetisher ja. Tenner de av tanken på sex med foreldre eller det å være forelderen? Nei, det er en lek. Det har ingenting med faktisk foreldre/barn å gjøre. Anonymkode: 68c1b...5d6 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Jada, incest, pedofili, rasisme, vold, nedverdigelse, you name it - ingenting er holdninger eller verdier, alt er bare «tenningsmønstre». Det skal bli interessant å høre hva morgendagens idehistorikere har å si om kulturen i nyliberalismens tid:) Anonymkode: 4ee99...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 35 minutter siden, Familytree skrev: Det er bare et fetish. Nei, det er ikke «bare» en fetisj, seksuell tenning er alltid koblet til holdninger, men svært ofte prøver man å bagatellisere med at det handler bare om en sexlek, partneren har samtykket osv.. Det hjelper ikke. De ekstremt usunne og ofte reaksjonære holdningene som ligger under denne «leken», forgifter sakte, men sikkert samfunnet. Anonymkode: 4ee99...ce0 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har daddy fetish fordi min egen far var en fraværende og jævlig mann og jeg er konstant på leting etter den farsfiguren jeg aldri hadde nå i voksen alder. Sprøtt? Ja, men jeg kan ikke noe for det. Anonymkode: efb27...232 1
Gjest Craig Skrevet 3. februar 2020 #13 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har daddy fetish fordi min egen far var en fraværende og jævlig mann og jeg er konstant på leting etter den farsfiguren jeg aldri hadde nå i voksen alder. Sprøtt? Ja, men jeg kan ikke noe for det. Anonymkode: efb27...232 Skjønner. Trist at du hadde en fraværende far.
bullehurk Skrevet 3. februar 2020 #14 Skrevet 3. februar 2020 Vel, jeg legger ikke skjul på at jeg liker (mye?) yngre menn, men skulle noen av dem kalle meg mommy under akten er det tørke rimelig fort ja 🤢
Gjest Familytree Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De ekstremt usunne og ofte reaksjonære holdningene som ligger under denne «leken», forgifter sakte, men sikkert samfunnet. Hvordan?
LittleBabyNothing Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 Jeg liker eldre menn. Har problemer med mor og far. Har brukt ordet men angrer på det og vil helst la være.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Skrevet 4. februar 2020 Ikke noe fetisj eller issues på meg. Bruker daddy som koseord fordi jeg gjennom musikk og kultur assosierer det med en sexy sjef/overhode. Jeg tenker ikke at mannen min er det, men jeg liker å kalle han det. Anonymkode: babb7...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå