Gå til innhold

Om dere visste at det gikk til h...... innen kort tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på diskusjonene om viruset og andre lignende ting, hva ville dere gjort om det ble kjent at det virkelig kom til å gå galt?

Om det gikk ut en melding om at nå hadde det mutert til noe livsfarlig og det var ventet å nå landet om en mnd ca. Utfall høyst usikkert, men høy dødelighet og smitter lett.

Hvordan hadde men handlet i en sånn situasjon?

Anonymkode: 07d35...1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakket tursekken, tatt med hagla og fiskestengerne og stukket til en hytte på vidda i ett års tid eller noe. 

Anonymkode: b910d...1f8

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke gjort noe annet enn normalt. Kanskje latt være å håndhilse og vært litt mer påpasselig med å ta i dørhåndtak.

Anonymkode: 47a24...0e2

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det verste man gjør er å få panikk og begynne med hysteriske tiltak, og bryte med vanlige mønster. Kroppen blir faktisk mer mottakelig for smitte i ukjente situasjoner. Skikkelig filmacenario der alle skriker og løper, så det ender med flere skader og mer fatale konsekvenser enn nødvendig. 

Keep calm and carry on. Bevar grunnleggende smittevern-tiltak (vask hender, nys i ermet) og roen. Det hjelper ikke å gjøre noe. 

Om smitten kommer dit du bor, bli inne. 

Endret av Krok1
  • Liker 1
Skrevet

Har barn som trenger faste medisiner og sykehusinnleggelser så får ikke rømt noe sted uansett. Det er farligere å rømme enn å la være. 

Har uansett ikke særlig tro på at dette viruset vil ta så veldig av. 

Anonymkode: 38c36...81f

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg hatt ei hytte langt borte, så hadde nok jeg også valgt den varianten. Tatt med så mye proviant som jeg
kunne klare og kanskje litt til med hjelp, ved, ild og alle sånne nødvendige ting for et år....og så hadde jeg bodd der alene. 

• Liker 2
Skrevet

Levd normalt, døden vil nå alle før eller siden.

Anonymkode: e2e5e...163

Skrevet

Hadde dratt hjem til familien. 

Anonymkode: e1400...0a2

Skrevet

Tatt med meg masse rusmidler og mat på fjellet. Bare kost meg og sett det an.

Anonymkode: 3b7bd...f25

Skrevet

Tilbrakt tiden sammen med mine nærmeste. Vi skal alle dø en gang uansett. 

Skrevet

Alle drar til fjellet, så det tryggeste er nok å være hjemme. 

Anonymkode: c4df8...ff6

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde akseptert det og tatt det som det kom.

Skrevet

Kjøpt masse Coronaølbog delt utstilling alle jeg kjente.

Anonymkode: d74cb...854

Skrevet

Usikker, bortsett fra å hente ut medisin for minimum et halvt år for meg og sønnen min. Selv om vi ikke dør eller blir sengeliggende av å ikke ta medisin så fungerer vi, spesielt jeg, mye bedre med medisin. 

Anonymkode: cbd18...59d

Skrevet

Tatt en Lars Monsen.

Skrevet

Jeg hadde bare tatt det med ro. Ble jeg smitta så fikk jeg håpe jeg døde kjapt og ikke led. 

Anonymkode: 9b2de...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...