Gjest seroxata Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 ville bare dele dette med dere (håper for guds skyld det ikke er noen her inne som tilfeldigvis var der, og som føler seg mobbet, men jeg tviler) http://animexx.4players.de/fotos/foto.php?...0c0753e608bd9eb http://animexx.4players.de/fotos/foto.php?...0c0753e608bd9eb http://animexx.4players.de/fotos/foto.php?...0c0753e608bd9eb de skal ha for kreativitet da... høhø
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 Hihi... morro! Jeg har alltid sagt at Tyskland er subkulturenes land. Her representert av de ikke-helt-vellykkede-fjortis-wanna-be-gotherne......
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Hihi... morro! Jeg har alltid sagt at Tyskland er subkulturenes land. Her representert av de ikke-helt-vellykkede-fjortis-wanna-be-gotherne...... Så det er du som skrev svar til meg som gjest i en tråd en gang... Eller? Lurte litt på det.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Så det er du som skrev svar til meg som gjest i en tråd en gang... Eller? Lurte litt på det. Det har jeg nok gjort ja, sikkert ved flere anledninger. Men kan ikke huske tematikkene i hodet....
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 Orker ikke å lete fram tråden nå, men jeg maste på deg for at du skulle registrere deg. :-)
Gjest Valhalla Skrevet 7. juni 2005 #8 Skrevet 7. juni 2005 Man er vel ikke gother forbi fjortis? Da må det være noe galt, klipp/farg håret og voks opp.
Gjest SumoBryter Skrevet 7. juni 2005 #9 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har sett så mange pene goter her i landet, tror egentlig jeg ville foretrukket at døtrene mine ble goter i ungdoms alderen for da har de så mye kreativt å finne på. Jeg har dog aldri forstått meg på hva goter representerer. Representerer de noe? Hvorfor ser jeg bare hvite goter? Kan man ikke være gote hvis man er farget? Tar goter avstand fra religion og barnslig Harry tull, eller er det bare en klestil? Så et par unge gote jenter i midtengland med kjempelangt svart hår med blå striper og mange små fletter i håret, de har alle så fint hår! Hvis jeg farger håret mørkerødt, vil alle da tro jeg er gote? Må goter gå i svarte klær? Hvorfor det? Jeg forstår liksom ikke...
CheapChampagne Skrevet 7. juni 2005 #11 Skrevet 7. juni 2005 De der så ut som sånne som kun kler seg som gother når de skal på konsert for å passe til musikken. Lurer på hva hun på det midterste bildet har under frakken jeg.. (det som stikker ut til høyre under frakken, bare sånn i tilfelle noen skulle misforstå )
Diktern Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 Jeg forstår ikke helt det gother-greine jeg heller. Virke ganske meningsløst. Deprimerende også. De ser så nitriste ut, som om livet allerede var forbi...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. juni 2005 #15 Skrevet 7. juni 2005 Hehe.... de er nå litt søte også, er de ikke, på vei til sin første festival Tror enkelte av dem hadde hatt godt av noen sminketips
Gjest SumoBryter Skrevet 7. juni 2005 #18 Skrevet 7. juni 2005 Søk litt på nettet' date= da vel. Næsj! Jeg spør heller å finne svar på Google tar så lang tid og man er aldri garantert å finne ett, jeg spør heller her om det er noen som vet. Og gidder ingen svare, så gidder de ikke det.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. juni 2005 #19 Skrevet 7. juni 2005 Søk litt på nettet' date= da vel. Ah, endelig en som støtter oppunder min signatur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå