MiniMjau Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Dere som har dobbelseng, men bruker bare ene siden/sover alene... Hvor oftte bytter dere sengetøy på den siden som dere ikke bruker? Eller har dere bare en dyne i senga?
sstinemor Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Skifter de samtidig. Samler seg mye støv og midd i dynetrekket selvom man ikke ligger under den, og hos meg blir den som regel brukt en gang eller to av barn eller venninner i løpet av 14 dager. Føler heller ikke den nydelige følelsen av å legge seg nydusjet under helt nytt sengetøy når det ligger en dyne med støv og midd sammen med meg.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Bare ei stor dyne, og lå i sjøstjerne over hele senga (minus den delen som til en hver tid var full av klær/puter)! Anonymkode: 6d220...17f
Million Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Har bare en dyne i sengen, og selv om det ligger to puter på den andre siden, brukes de ikke. Jeg vasker de putetrekkene i ny og ne også, men ikke hver eneste gang jeg skifter på sengen. Skifter kanskje på de hver tredje gang eller noe sånt, for å få skylt bort støv etc. Jeg har gjestedyner til venninner liggende i dynepose oppå et garderobeskap (uten dynetrekk), men de tas ikke ned og pakkes ut før gjesten faktisk er her.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Forutenom laken skiftes ubrukt dyne og pute 1 gang i mnd. Har det ligget noen der eller jeg har vært syk skiftes hele senga. Anonymkode: 3d9ea...97b
SpringYard Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Jeg skifter konsekvent på begge sider, men det er nok fordi jeg har litt tvangstanker med at sengetøyet må være likt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har sluttet å bruke sengetøy på dyne nr 2. Ble så lei av å skifte dynetrekk på en dyne som aldri var i bruk. Anonymkode: 94782...f50 1
Jytte Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Vasker begge settene, er så varierende hvilken side jeg faktisk sovner og våkner på. Som oftest ligger jeg i midten, og dynene og putene kan ha byttet plass i løpet av natta på et merkelig vis.
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Har man dobbeltseng så ligger man da uhemmet over alt og bruker alt som man vil uten blygsel. 4
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 Jeg skifter begge. Hadde vært rart å ikke gjøre det. Uansett om man bruker den andre dynen vil den jo smale støv annet søl. Jeg liker også å bruke den andre dynen å holde rundt den 😄
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 Bytter begge, for dynetrekkene må være like! Så blir jeg lei og pakker bort den ene dynen. Anonymkode: a605b...072
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 Hvorfor har dere dyner og puter som dere ikke bruker i sengen? Det er jo bare så bortkastet med tanke på miljø og slitasje og det ene og det andre med å ha sengetøy på noe som ikke brukes! Anonymkode: 052b0...c4f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #13 Skrevet 3. februar 2020 Har dobbeltdyne og flere puter. Sover da ikke på ene siden, bruker hele senga! Anonymkode: 246ec...12c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #14 Skrevet 3. februar 2020 Jeg pleide å bytte på begge dynene og putene, bruke det ene i en uke, bruke det andre neste uke, og så bytte begge. Anonymkode: a8767...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå