Gå til innhold

Levis-bukse til oss med flate rumper

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes det finnes så mange fine Levis-bukser. Bestilte 721 high-rise skinny. Jeg har veldig flat rumpe, og trodde disse skulle sitte bra. Problemet er at lommene sitter for langt fra hverandre, så den ble overhodet ikke flatterende på meg. Noen som vet om noen andre fine Levis-modeller som kam passe? Trenger smale bukser med stretch og høyt liv. Evt andre merker som er fine? Bestilte fra Zalando, så vil gjerne bytte de i noe annet de har der.😊

De fleste skinny-fit buksene fra H&M og Bik Bok sitter fint på meg, så jeg tenker noe lignende.

Endret av L8R
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker også tips om dette, men etter hva jeg har lest her inne, skal du ikke se bort fra at vi er de to eneste flatrumpa her inne 😄

Anonymkode: 78033...457

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker også tips om dette, men etter hva jeg har lest her inne, skal du ikke se bort fra at vi er de to eneste flatrumpa her inne 😄

Anonymkode: 78033...457

Hahaha, kjenner det er kjipt å være så utrendy.😅

• Liker 2
Skrevet

Flatrumpe nr 3 her, så følger denne! 

• Liker 2
Skrevet

Lommene sitter alt for høyt opp på de fleste bukser, også på Lewis.  Prøv Hedda fra Gina, her er lommene litt lave i tillegg til at de er store. det gir rumpa et løft.  En annen som er fin er Lin fra Nudie, men da i en annen prisklasse.

• Liker 1
Skrevet

levi’s ribcage jeans 

Fra denne videoen - hun Ashley virker ganske flatt over bakken og de sitter pent på henne  

Anonymkode: b2292...ad5

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

levi’s ribcage jeans 

Fra denne videoen - hun Ashley virker ganske flatt over bakken og de sitter pent på henne  

Nei, de var dritstygge.  Ser ut som om de blir dratt opp i evigheten, og lommene sitter på ryggen.  I tillegg stopper de midt på leggen. Grøss

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

levi’s ribcage jeans 

De likte jeg godt😃

Anonymkode: 37128...d21

Skrevet
4 hours ago, Apocalypte said:

Nei, de var dritstygge.  Ser ut som om de blir dratt opp i evigheten, og lommene sitter på ryggen.  I tillegg stopper de midt på leggen. Grøss

Men da tipper jeg at du IKKE er ei jente i 20-årene. 😂 Sånn bare utifra den ene kommentaren. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da tipper jeg at du IKKE er ei jente i 20-årene. 😂 Sånn bare utifra den ene kommentaren. 

Det har aldri vært fint å se ut som om du går i buksa til den lille tjukke onkelen din på 80.   Men 20 åringer driter jo ofte i det, bare det er "in". 

• Liker 4
Skrevet
På 5.2.2020 den 15.10, AnonymBruker skrev:

levi’s ribcage jeans 

Sånne bukser er helt grusomme 

Anonymkode: 8e447...647

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...