L8R Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 (endret) Jeg synes det finnes så mange fine Levis-bukser. Bestilte 721 high-rise skinny. Jeg har veldig flat rumpe, og trodde disse skulle sitte bra. Problemet er at lommene sitter for langt fra hverandre, så den ble overhodet ikke flatterende på meg. Noen som vet om noen andre fine Levis-modeller som kam passe? Trenger smale bukser med stretch og høyt liv. Evt andre merker som er fine? Bestilte fra Zalando, så vil gjerne bytte de i noe annet de har der.😊 De fleste skinny-fit buksene fra H&M og Bik Bok sitter fint på meg, så jeg tenker noe lignende. Endret 3. februar 2020 av L8R
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Ønsker også tips om dette, men etter hva jeg har lest her inne, skal du ikke se bort fra at vi er de to eneste flatrumpa her inne 😄 Anonymkode: 78033...457 2
L8R Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker også tips om dette, men etter hva jeg har lest her inne, skal du ikke se bort fra at vi er de to eneste flatrumpa her inne 😄 Anonymkode: 78033...457 Hahaha, kjenner det er kjipt å være så utrendy.😅 2
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Lommene sitter alt for høyt opp på de fleste bukser, også på Lewis. Prøv Hedda fra Gina, her er lommene litt lave i tillegg til at de er store. det gir rumpa et løft. En annen som er fin er Lin fra Nudie, men da i en annen prisklasse. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 levi’s ribcage jeans Fra denne videoen - hun Ashley virker ganske flatt over bakken og de sitter pent på henne Anonymkode: b2292...ad5 1
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: levi’s ribcage jeans Fra denne videoen - hun Ashley virker ganske flatt over bakken og de sitter pent på henne Anonymkode: b2292...ad5 Nei, de var dritstygge. Ser ut som om de blir dratt opp i evigheten, og lommene sitter på ryggen. I tillegg stopper de midt på leggen. Grøss 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: levi’s ribcage jeans Fra denne videoen - hun Ashley virker ganske flatt over bakken og de sitter pent på henne Anonymkode: b2292...ad5 De likte jeg godt😃 Anonymkode: 37128...d21
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 4 hours ago, Apocalypte said: Nei, de var dritstygge. Ser ut som om de blir dratt opp i evigheten, og lommene sitter på ryggen. I tillegg stopper de midt på leggen. Grøss Men da tipper jeg at du IKKE er ei jente i 20-årene. 😂 Sånn bare utifra den ene kommentaren. Anonymkode: b2292...ad5 1
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da tipper jeg at du IKKE er ei jente i 20-årene. 😂 Sånn bare utifra den ene kommentaren. Anonymkode: b2292...ad5 Det har aldri vært fint å se ut som om du går i buksa til den lille tjukke onkelen din på 80. Men 20 åringer driter jo ofte i det, bare det er "in". 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #11 Skrevet 6. februar 2020 På 5.2.2020 den 15.10, AnonymBruker skrev: levi’s ribcage jeans Fra denne videoen - hun Ashley virker ganske flatt over bakken og de sitter pent på henne Anonymkode: b2292...ad5 Sånne bukser er helt grusomme Anonymkode: 8e447...647 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå