Gå til innhold

Den beste primeren under sminke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg i sommer og er på utkikk etter den perfekte primeren som får sminken til å sitte hele dagen. Skal ha Urban decay all nighter over. 

Oljer litt i t-sonen. 

Har du noen tips til meg? :)

Anonymkode: f0b5c...27d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger to ulike primere, en for t-sona, en til det andre

Skrevet

Jeg er veldig glad i Ole Henriksen sin banana bright-primer, den gir veldig jevn og glødende hud. Lukter innmari godt gjør den også (selv om det ikke har noe betydning forsåvidt) Bruker den ofte daglig uten noe foundation over i det hele tatt siden den gir så jevn hud og glød. 

Jeg har en annen hudtype enn deg siden jeg har fuktfattig, tørst og sensitiv hud, men banana bright-primer er til alle hudtyper. Den er litt dyr, over 400kr, men drøy i bruk så den varer lenge. Stort pluss for at den trekker seg kjapt inn og blir ikke liggende som ei hinne/maske over huden. 

https://www.kicks.no/ole-henriksen/makeup/base/primer/banana-bright-face-primer-30-ml?gclid=Cj0KCQiApt_xBRDxARIsAAMUMu95Cv9lEJLySAlh7ch4es7UndHStcXxbPDFcxe-fXQ2U1YJCtVpRrkaAv_mEALw_wcB 

Så: jeg kan absolutt anbefale denne både til hverdags og fest :)  

Skrevet

Make up store sin (deres eget merke) woooow beste jeg har prøvd.

Men riktig foundation er også viktig. 

Anonymkode: f47e3...8f8

Skrevet

Det kommer an på så mye. Jeg personlig er glad i MAC Prep + Prime Natural Radiance. Den har bittelitt shimmer og gir en fin glød til min tørre hud. Muligens ikke like kledelig for noen som har tendens til fet hud. 

Anonymkode: 3b614...18d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...