Fuglemor Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Hei Jeg får så mye sår i munnen, og to ganger siste mnd har jeg fått hvitt sår bak ved drøvelen, på siden og jeg kjenner det når jeg svelger. Ganen min (der det er hardt) blir helt sår hver gang jeg spiser baguetter, rundstykker, toast etc, og tomat og potet også.. Tips??
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Jeg hadde også det. Og det viser seg å stamme fra matintoleranse. Anbefaler deg å legge merke til hva som trigger sårene og hva som ikke gjør det. Jeg hadde allerede en liten mistanke i dét jeg ble oppmerksom på det, og jeg hadde visst rett. Jeg tipper du også har en god magefølelse bare du tenker deg om Anonymkode: 118f3...cec
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 https://helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals-og-munn/after Anonymkode: 4063e...763
Fuglemor Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde også det. Og det viser seg å stamme fra matintoleranse. Anbefaler deg å legge merke til hva som trigger sårene og hva som ikke gjør det. Jeg hadde allerede en liten mistanke i dét jeg ble oppmerksom på det, og jeg hadde visst rett. Jeg tipper du også har en god magefølelse bare du tenker deg om Anonymkode: 118f3...cec Brød, tomat og potet da.. Er d mulig å være intolerant for? 😂
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Jeg blir sånn om jeg bruker feil tannkrem Anonymkode: c00d3...62a
Hanne67 Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir sånn om jeg bruker feil tannkrem Anonymkode: c00d3...62a Samme her også. Det ble mye bedre etter at jeg gikk over til en tannkrem uten Sodium Laureth Sulfat (SLS), som f.eks. Zendium.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå