AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Hadde en diskusjon på jobb her en dag. Hva er verst for en gutt, å bli banket opp, eller bli reddet fra å bli banket opp av en jente? Jeg har stoppet mange slåsskamper iløpet av skoletiden. Noen ganger takket guttene meg, noen ganger sa de ingenting, andre ganger fikk jeg kjeft "fordi han ikke trengte å bli reddet av en jente". Hva mener dere? 😀 Anonymkode: fc5e2...230
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 De er jo idioter som slåss i utgangspunktet. Om slåssingen stanses, er jo det bare bra - uansett om det gjøres av et barn, ei jente, en sykkel eller en pensjonist. Anonymkode: f7230...73a 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har også stoppet slåsskamper, kan ikke huske at noen var misfornøyd med det. En fulgte jeg hjem også, han var livredd. Hater disse jævlene som på død og liv skal banke opp folk som ikke har gjort dem noe 🤬 Anonymkode: 26fa0...127 1
Skiftenøkkel Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 vær bare forsiktig, har sett "meglere" blitt skadet i kampens hete.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Er verst begge deler. Har fått juling av jente og noen har stoppet jente fra å gi meg juling. Og en gang stoppet to jenter som sloss og endte med at ene slo meg ned. Anonymkode: 04923...3d4
Bamseklemmer Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har stoppet mange slåsskamper iløpet av skoletiden. Noen ganger takket guttene meg, noen ganger sa de ingenting, andre ganger fikk jeg kjeft "fordi han ikke trengte å bli reddet av en jente". Jeg hadde kysset deg og spandert en helaften på byen❤️ Nå har jeg aldri blitt banket da, og heller ikke banket noen, bortsett fra noen konemisshandlere da, men de fortjente det🤗 Endret 3. februar 2020 av Bamseklemmer
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en diskusjon på jobb her en dag. Hva er verst for en gutt, å bli banket opp, eller bli reddet fra å bli banket opp av en jente? Jeg har stoppet mange slåsskamper iløpet av skoletiden. Noen ganger takket guttene meg, noen ganger sa de ingenting, andre ganger fikk jeg kjeft "fordi han ikke trengte å bli reddet av en jente". Hva mener dere? 😀 Anonymkode: fc5e2...230 Har gått i mellom et par ganger, den ene gangen, reddet jeg den svakeste parten fra alvorlige skader og kanskje til og med død. Fikk ros av politiet (og noen velmenende råd om at det kanskje ikke var lurt å gjøre sånt, for noen ganger kan innblanding slå feil) og ambulansen, og blomster med takkekort da han kom seg til hektene igjen. Og jeg er liten og slank, men urettferdigheten gjorde at jeg turte og overraskelsesmomentet gjorde at den andre parten fikk sjokk da det plutselig lå en jente der mens han slo og sparket. Heldigvis våknet publikum og fikk tak i den ene parten. Hadde gjort det samme igjen.
Bamseklemmer Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 15 minutter siden, Dævendøtte skrev: Og jeg er liten og slank, men urettferdigheten gjorde at jeg turte og overraskelsesmomentet gjorde at den andre parten fikk sjokk da det plutselig lå en jente der mens han slo og sparket. Heldigvis våknet publikum og fikk tak i den ene parten. Hadde gjort det samme igjen. Du er jo ei tøff dame du, det du gjorde får du mye respekt av meg for💛 Man må regne med en karamell en gang i blandt, men som du, det kan faktisk redde et liv❤️ Jeg er kjempestolt av deg!!
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Du er jo ei tøff dame du, det du gjorde får du mye respekt av meg for💛 Man må regne med en karamell en gang i blandt, men som du, det kan faktisk redde et liv❤️ Jeg er kjempestolt av deg!! Tusen takk ❤️ Veldig koselig, du er søt Er nok tøff ja og tåler en karamell eller tre, "ulempen" er at alle som kjenner meg, vet også at jeg er veldig godhjertet Men finner meg ikke i dritt, verken på egne eller andres vegne.
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 (endret) Klart det er flaut. Det er ikke mye mannlig man beter seg med, ikke i disse dager, men hvis man befinner seg i en slåsskamp vil man jo være en mann, selv om man ikke er mye til mann 😂 hvis man kommer dårlig ut av dette er det jo en knekk for selvtilliten. Opplevde mye da jeg jobbet i en kiwi butikk i sentrum som var belastet med narkomane og fulle folk Endret 3. februar 2020 av Castor Troy
Bamseklemmer Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Tusen takk ❤️ Veldig koselig, du er søt Er nok tøff ja og tåler en karamell eller tre, "ulempen" er at alle som kjenner meg, vet også at jeg er veldig godhjertet Men finner meg ikke i dritt, verken på egne eller andres vegne. Jeg liker litt tøffe damer, jeg har nettopp dannet et vakkert bilde av deg, godhjertet også ja, da er du i min fan-liste over positive brukere😉❤️
Hentacruel Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 Man skal ikke stanse en slosskamp ved mindre vinneren starter med likskjending. Vinneren må på ett eller annet tidspunkt slutte å denge løs på taperen og da kan taperen få en seier ved å hevde at vinneren gir seg fordi han ikke tør å skade mer. Bryter du inn så kan vinneren hevde at han ble stanset fra å gjøre mer skade og da tar man den gleden fra taperen, så ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #13 Skrevet 3. februar 2020 Jeg syns det er tull med mannlig stolthet i forhold til slosskamper, det virker veldig primitivt på meg at man på død og liv skal vinne alt mulig. Han jeg fulgte hjem etter å ha reddet han fra å bli banket opp er ett av de beste menneskene jeg kjenner, og veldig maskulin. På den måten at han tar vare på de som er svakere enn seg, og utøver ikke vold mot noen. Han er også pasifist. Han kom på besøk til meg med hunden sin for et par år siden. Aldri hatt hund før og brukte to år på å bestemme rase og oppdretter. Han var faktisk litt engstelig for hunder før han fikk hund selv. Hunden hans var så utrolig trivelig og veloppdragen, og det uten at han kjeftet i det hele tatt, han hadde gått helt inn for positiv trening. Han er drømmemannen rett og slett, men blir ikke min i dette livet....sukk. Anonymkode: 26fa0...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå