Gå til innhold

Zalando - Kundeservice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt en vare hos Zalando som jeg skal sende i retur. Man må ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt en returlapp, men jeg finner ikke kundeservice inne på siden. Når jeg klikker på hjelp & kontakt står det: "Du er alltid velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice ved å klikke på kontaktknappene". Når jeg klikker på kontakt & hjelp kommer jeg bare tilbake til setningen jeg skrev over her.

Noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med kundeservice?

Anonymkode: 489b6...3c5

• Liker 1
Skrevet

Edit: Jeg fant et tlfnr. da jeg søkte på nett, så saken er løst :)

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de bevisst prøver å gjøre det vanskelig. Tidligere kunne man be om å få returslipp tilsendt på papir når man registrerte returen, men nå må man bedrive en smule detektivarbeid for å finne telefonnummeret for så å ringe og bestille. 

Dette, sammen med alt tullet med hvilke betalingsmetoder man tilbys, gjør at jeg ikke gidder å bestille noe som helst fra Zalando lenger, men vil de ikke ha kunder så er det jo helt greit for meg... :nigo: 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Leo skrev:

Jeg tror de bevisst prøver å gjøre det vanskelig. Tidligere kunne man be om å få returslipp tilsendt på papir når man registrerte returen, men nå må man bedrive en smule detektivarbeid for å finne telefonnummeret for så å ringe og bestille. 

Dette, sammen med alt tullet med hvilke betalingsmetoder man tilbys, gjør at jeg ikke gidder å bestille noe som helst fra Zalando lenger, men vil de ikke ha kunder så er det jo helt greit for meg... :nigo: 

Dette er mitt inntrykk også. Jeg tror ikke jeg gidder å bestille noe der igjen jeg heller.

TS

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er mitt inntrykk også. Jeg tror ikke jeg gidder å bestille noe der igjen jeg heller.

TS

Jeg har også slutta. 

Anonymkode: c6c06...afd

• Liker 3
Skrevet

Det er jo enkelt å returnere - bare å gå inn på appen, trykke på bestillingen og velge hvilke varer man vil returnere, så lages returlappen med en gang?

Anonymkode: 78e1d...385

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo enkelt å returnere - bare å gå inn på appen, trykke på bestillingen og velge hvilke varer man vil returnere, så lages returlappen med en gang?

Anonymkode: 78e1d...385

Hvis man har tilgang på printer, så ja. Hvis ikke må man lete etter kontaktinformasjon og så ringe/maile for å bestille returlapp tilsendt i posten. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Leo said:

Hvis man har tilgang på printer, så ja. Hvis ikke må man lete etter kontaktinformasjon og så ringe/maile for å bestille returlapp tilsendt i posten. 

De fleste har vel tilgang til printer?

Anonymkode: 8767e...3d1

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har vel tilgang til printer?

Anonymkode: 8767e...3d1

Nei de fleste har ikke det.

Anonymkode: d64b6...375

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det finnes til og med printer å låne på biblioteket.

Anonymkode: 41c51...8a5

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og på Nav. 

Anonymkode: 8e5d8...2dd

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ærlig talt si at en printer er såkalt allemannseie. Det er noe de fleste har, og mange av de er rimelige.

Liker man ikke ha den stående fremme/ikke har fast plass til den, så kan man bare sette den i bunnen av skapet når den ikke er i bruk og ta den frem og koble den til kun når man skal printe ut noe. 

Anonymkode: b5c44...d14

• Liker 1
Skrevet
On 2/5/2020 at 12:31 PM, AnonymBruker said:

Jeg ville ærlig talt si at en printer er såkalt allemannseie. Det er noe de fleste har, og mange av de er rimelige.

Liker man ikke ha den stående fremme/ikke har fast plass til den, så kan man bare sette den i bunnen av skapet når den ikke er i bruk og ta den frem og koble den til kun når man skal printe ut noe. 

Jeg kvitta meg med printer da blekket tørket ut mellom hver bruk. Det er så utrolig sjelden jeg trenger printer. Skulle få mannen til å printe ut noe her en dag, på jobben sin. Han fikk det ikke til. På 5 år i kontorjobb har han aldri printet ut noe. 

Printer er virkelig ikke allemannseie i dag. 

Det er jo ikke alle det er så lett å stikke på biblioteket for heller. 

Skrevet
På 5.2.2020 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Herregud. Hun har ikke printer og vil få kontakt med Zalando for å få en tilsendt. Get a life assa, som Jeanett sier 🙄

Anonymkode: 58148...5f2

• Liker 4
Skrevet
På 4.2.2020 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Ja, men poenget med netthandel er jo kanskje å slippe å ta disse turene ut, enten til kjøpesenteret eller til biblioteket. Kjøpte selv ammeklær i barselperioden og det hadde vært veldig kjekt å få returlapp vedlagt i pakken ja... 

Anonymkode: c6c06...afd

• Liker 1
Annonse
Skrevet
På 4.2.2020 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Biblo???

Anonymkode: 52803...298

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Biblo???

Anonymkode: 52803...298

Det er jo hakket enklere og billigere å bare ringe og be om returskjema, da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...