AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Er det noen her som har veldig lite å gjøre på jobb som liker det? Hva gjør dere istedet? Surfer på nettet? Jeg er en administrativ assistent og klokken er nå halv 3 og jeg har ikke gjort noenting så langt idag. Jeg jobber for 4 personer, men ingen av dem har gitt meg noe å gjore så langt idag. De fleste dagene mine ser sånn ut, kanskje litt fakturering og printing av brev og skanning innimellom, men ikke mye å gjore på daglig basis. Jeg kan ikke sitte på nettet hele dagen heller, eller se Netflix eller lese en bok da jeg sitter i et åpent kontorlandskap og folk går forbi pulten min hele tiden. Hva gjør dere som har lite å gjore på job, og syns dere det er greit? Later dere som dere er opptatt dagen lang? Kjenner tiden går skikkelig sakte her jeg sitter. Anonymkode: 3195b...dbb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Hvis du har lite å gjøre på jobb kan du vaske, rydde og tørke støv. Anonymkode: 3096a...47e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har mange sånne dager, og det er veldig lite gøy jeg blir direkte lat. Det jeg kan gjøre, blir utsatt... jeg henger på kvinneguiden og leser nyheter... jeg jobber best under press, men mangler press. hedde jeg ikke tjent så godt, hadde jeg nok funnet noe annet. Anonymkode: bf5f8...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du har lite å gjøre på jobb kan du vaske, rydde og tørke støv. Anonymkode: 3096a...47e Men det har jeg faktisk allerede gjort fordi jeg har så lite å gjøre, så pulten er ganske ryddig og pulten blir vasket hver uke av renholdspersonale da jeg jobber i en stor bedrift. Folk som vanner plantene her og. Anonymkode: 3195b...dbb
Rosmarin(ert) Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Finnes det andre prosjekter du kan delta i på noe vis? Kan du bidra inn i andre arbeidsgrupper? Har du fortalt disse fire at du har lite å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå