Gå til innhold

Blomst fra jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har en slik ordning at det sendes ut blomst fra ledelsen ved sykemelding hos ansatt. Hvor lenge etter man er sykemeldt sendes det ut? 

Anonymkode: 09a56...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi min arbeidsplass ser ut til å ha en merkelig praksis i forhold til dette. Lederne sender til noen, men ikke til andre. Da virker jo tiltaket mot sin hensikt for dem som ikke får!

ts

Skrevet

Ingen hos oss får blomst fordi de er sykmeldte.... Da hadde budsjettet blitt sprengt for lenge siden (mange ansatte) men de som får barn får en liten oppmerksomhet

Anonymkode: 62867...248

• Liker 1
Skrevet

Problemet her er at ledelsen sender ut til noen utvalgte. Andre får ikke uansett om de er langtidssykemeldte. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er at ledelsen sender ut til noen utvalgte. Andre får ikke uansett om de er langtidssykemeldte. 

Ja, men da tar du det med ledelsen eller tillitsvalgt på arbeidsplassen om dette er et problem.

Anonymkode: bc478...5ac

Skrevet

Hos oss får alle blomster hvis de er sykemeldt i mer enn 4 uker sammenhengende.

Anonymkode: 3a4ed...d94

Skrevet

Hos oss får de etter 14 dag sykemelding, altså når tredje uke med 100% sykemelding påbegynnes. Det står nedfelt i firmaets reglement, så det skal være likt for alle. Regler som ikke er pålagt via arbeidstilsyn og annet lovverk kan avvike veldig fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. 

Anonymkode: 2e76f...7bc

Skrevet

Det er vel ulik praksis på forskjellige arbeidsplasser. Noen ganger sender  ledelsen ut blomster mens andre ganger er det ansatte som går sammen. Da blir jo gjerne sånn at de som er i visse vennegrupper får og andre ikke

Skrevet

Hos oss får de når de har vært sykemeldt sammenhengende 2 mnd.

Jeg har vært sykemeldt i 2 1/2 mnd nå å har ikke sett en kvast. Tydelig forskjell på folk. 

Anonymkode: 56a2e...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...