Gå til innhold

Kjøkkenet lukter svidd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

jeg var veldig uheldig da jeg lagde mat i går og klarte å svi hele kjelen så voldsomt at den ble svidd gjennom. Det var like før jeg startet en brann. Hele kjøkkenet ble fylt med røyk og det var vanskelig å puste. Jeg åpnet umiddelbart vinduet, men det tok ikke lang tid før lukten hadde spredd seg rundt i huset. Vinduene har stått åpen i hele natt, og lukten er nesten borte fra alle rom utenom kjøkkenet. Nå har jeg vasket alt på hele kjøkkenet, fra gulv til tak, men det lukter fortsatt helt forferdelig. Kjelen har jeg kastet, sammen med maten. 

Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg klarer ikke lokalisere lukten lenger heller, den har satt seg overalt. Jeg er desperat! 

Takk på forhånd!!! 

Anonymkode: 90970...d48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk super 10, bland med vann og ha i en dusjflaske, spray på og tørk bort, avslutt med rent vann. 

Anonymkode: 77870...4fc

Skrevet

Er det noen tekstiler som kan vaskes ? Gardiner, tepper, forkler kluter. Hadde nok luftet ganske intensivt fremover. Kanskje spraye noe luftrenser/parfyme 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk super 10, bland med vann og ha i en dusjflaske, spray på og tørk bort, avslutt med rent vann. 

Anonymkode: 77870...4fc

Jeg hadde super 10 på 90 tallet 😍ante ikke det fortsatt fantes 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...