AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Heihei jeg var veldig uheldig da jeg lagde mat i går og klarte å svi hele kjelen så voldsomt at den ble svidd gjennom. Det var like før jeg startet en brann. Hele kjøkkenet ble fylt med røyk og det var vanskelig å puste. Jeg åpnet umiddelbart vinduet, men det tok ikke lang tid før lukten hadde spredd seg rundt i huset. Vinduene har stått åpen i hele natt, og lukten er nesten borte fra alle rom utenom kjøkkenet. Nå har jeg vasket alt på hele kjøkkenet, fra gulv til tak, men det lukter fortsatt helt forferdelig. Kjelen har jeg kastet, sammen med maten. Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg klarer ikke lokalisere lukten lenger heller, den har satt seg overalt. Jeg er desperat! Takk på forhånd!!! Anonymkode: 90970...d48
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Bruk super 10, bland med vann og ha i en dusjflaske, spray på og tørk bort, avslutt med rent vann. Anonymkode: 77870...4fc
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Er det noen tekstiler som kan vaskes ? Gardiner, tepper, forkler kluter. Hadde nok luftet ganske intensivt fremover. Kanskje spraye noe luftrenser/parfyme
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk super 10, bland med vann og ha i en dusjflaske, spray på og tørk bort, avslutt med rent vann. Anonymkode: 77870...4fc Jeg hadde super 10 på 90 tallet 😍ante ikke det fortsatt fantes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå