Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fly innenriks, og ha med meg en roll-up.  

Er det noen som har erfaring med om det er mulig å ta den med som håndbagasje?    Den er utenfor målene til standard håndbagasje, men tar allikevel så lite plass at jeg håper å slippe å sjekke den inn.

images?q=tbn:ANd9GcSahiBETT0hrrtl4D7MkXh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv tatt med roll-up i tillegg til håndbagasje, både med SAS og Norwegian. Det har gått helt fint. Mulig det er litt strengere hos Norwegian nå mtp deres nye regler om håndbagasje?

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Pusle skrev:

Jeg har selv tatt med roll-up i tillegg til håndbagasje, både med SAS og Norwegian. Det har gått helt fint. Mulig det er litt strengere hos Norwegian nå mtp deres nye regler om håndbagasje?

Det var godt å høre!  Da tar jeg sjansen, det er med SAS denne gangen. 

Skrevet
22 timer siden, Kalevala skrev:

Jeg skal fly innenriks, og ha med meg en roll-up.  

Er det noen som har erfaring med om det er mulig å ta den med som håndbagasje?    Den er utenfor målene til standard håndbagasje, men tar allikevel så lite plass at jeg håper å slippe å sjekke den inn.

images?q=tbn:ANd9GcSahiBETT0hrrtl4D7MkXh

Ltt utenfor tema, men dumme meg lurer på hva en roll-up er.:icon_lol:

Anonymkode: 173a1...117

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ltt utenfor tema, men dumme meg lurer på hva en roll-up er.:icon_lol:

Det er en reklameplakat som rulles opp fra en boks, derav navnet.  Brukes typisk på messer/utstillinger, fordi den enkelt kan fraktes hit og dit. 

https://www.allkopi.no/messe-og-display/roll-up 

Skrevet
2 timer siden, Kalevala skrev:

Det er en reklameplakat som rulles opp fra en boks, derav navnet.  Brukes typisk på messer/utstillinger, fordi den enkelt kan fraktes hit og dit. 

https://www.allkopi.no/messe-og-display/roll-up 

Takk for info.:)

Skrevet

Har jobbet som sikkerhetskontrollør selv, og jeg hadde aldri stoppet denne.. sikkerhetskontrollen bryr seg generelt lite om størrelse så lenge det er plass i røntgenmaskinen

Anonymkode: 52771...540

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg skal også fly innenriks med en roll up! Gikk det fint å ta den med som håndbagasje? eller måtte du betale for å sjekke den inn som en bagasje? Flyr med SAS :D 

Skrevet
11 minutter siden, Bølger skrev:

Hei!

Jeg skal også fly innenriks med en roll up! Gikk det fint å ta den med som håndbagasje? eller måtte du betale for å sjekke den inn som en bagasje? Flyr med SAS 😄

Da jeg spurte, fikk jeg beskjed om at den er spesialbagasje (!) og måtte ikke bare sjekke den inn, men ta den med bort til området for slik bagasje. 

Skrevet
6 minutter siden, Kalevala skrev:

Da jeg spurte, fikk jeg beskjed om at den er spesialbagasje (!) og måtte ikke bare sjekke den inn, men ta den med bort til området for slik bagasje. 

Uff da! men takk for svar!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...