Kalevala Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg skal fly innenriks, og ha med meg en roll-up. Er det noen som har erfaring med om det er mulig å ta den med som håndbagasje? Den er utenfor målene til standard håndbagasje, men tar allikevel så lite plass at jeg håper å slippe å sjekke den inn.
Pusle Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har selv tatt med roll-up i tillegg til håndbagasje, både med SAS og Norwegian. Det har gått helt fint. Mulig det er litt strengere hos Norwegian nå mtp deres nye regler om håndbagasje? 1
Kalevala Skrevet 4. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2020 20 timer siden, Pusle skrev: Jeg har selv tatt med roll-up i tillegg til håndbagasje, både med SAS og Norwegian. Det har gått helt fint. Mulig det er litt strengere hos Norwegian nå mtp deres nye regler om håndbagasje? Det var godt å høre! Da tar jeg sjansen, det er med SAS denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 22 timer siden, Kalevala skrev: Jeg skal fly innenriks, og ha med meg en roll-up. Er det noen som har erfaring med om det er mulig å ta den med som håndbagasje? Den er utenfor målene til standard håndbagasje, men tar allikevel så lite plass at jeg håper å slippe å sjekke den inn. Ltt utenfor tema, men dumme meg lurer på hva en roll-up er. Anonymkode: 173a1...117 1
Kalevala Skrevet 4. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ltt utenfor tema, men dumme meg lurer på hva en roll-up er. Anonymkode: 173a1...117 Det er en reklameplakat som rulles opp fra en boks, derav navnet. Brukes typisk på messer/utstillinger, fordi den enkelt kan fraktes hit og dit. https://www.allkopi.no/messe-og-display/roll-up
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 2 timer siden, Kalevala skrev: Det er en reklameplakat som rulles opp fra en boks, derav navnet. Brukes typisk på messer/utstillinger, fordi den enkelt kan fraktes hit og dit. https://www.allkopi.no/messe-og-display/roll-up Takk for info. Anonymkode: 173a1...117
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Har jobbet som sikkerhetskontrollør selv, og jeg hadde aldri stoppet denne.. sikkerhetskontrollen bryr seg generelt lite om størrelse så lenge det er plass i røntgenmaskinen Anonymkode: 52771...540 1
Bølger Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Hei! Jeg skal også fly innenriks med en roll up! Gikk det fint å ta den med som håndbagasje? eller måtte du betale for å sjekke den inn som en bagasje? Flyr med SAS :D
Kalevala Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2020 11 minutter siden, Bølger skrev: Hei! Jeg skal også fly innenriks med en roll up! Gikk det fint å ta den med som håndbagasje? eller måtte du betale for å sjekke den inn som en bagasje? Flyr med SAS 😄 Da jeg spurte, fikk jeg beskjed om at den er spesialbagasje (!) og måtte ikke bare sjekke den inn, men ta den med bort til området for slik bagasje.
Bølger Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 6 minutter siden, Kalevala skrev: Da jeg spurte, fikk jeg beskjed om at den er spesialbagasje (!) og måtte ikke bare sjekke den inn, men ta den med bort til området for slik bagasje. Uff da! men takk for svar! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå