Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

ok, jeg blir seiøst lei!! JEg er ute etter noe som ligner veldig på dette her:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=8&Catg=12104

med like høye heler, eller litt mindre!

hovedsaklig, støvletter med RUND tupp!

joda, er sommer og alt det der, men jeg trenger slike sko nå!

Finnes det noen butikker på nett, helst i landet, som har noe slikt? e ventuelt noen her som har et par å selge, i str 39 eller 40??

ooo, jeg er så desperat her nå atte!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de har noe på www.lillevinkelsko.no

Gjest Gjest
Skrevet

Hm, har noe svært liknende jeg... Men de har ikke hæl da... Er flate under og har høy såle og aner ikke hvorfor jeg kjøpte de for jeg har aldri brukt de...

Skrevet

Jeg har akkurat de skoene som er på bildet... Send meg en pm.. Skal sjekke om jeg finner de!

Gjest Shana ikke innlogget
Skrevet

Jeg har de støvlettene.... kjøper de på DNA. Men det er jo vinterstøvletter så der kanskje ikke så lett og få kjøpt nå :-?

Gjest seroxata
Skrevet
Hm' date=' har noe svært liknende jeg... Men de har ikke hæl da... Er flate under og har høy såle og aner ikke hvorfor jeg kjøpte de for jeg har aldri brukt de...[/quote']

? flate under og høy såle? de hørtes artige ut!:)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har noen som ligner veldig. De har litt lavere hæl, og er i litt stretchaktig stoff uten for. De har glidelås på siden, og er ikke glinsende slik som disse trekk-på støvlettene i stretch. Kjøpte de på Falkanger i høst.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja... Altså... Hehe... De har ikke hæl, de er helt flate, slik som joggesko er. Men så har de mye "stykke" før foten kommer liksom... Øh... Ja... Altså mye såle... Noen cm. Altfor mye for min smak

Gjest seroxata
Skrevet

atte, du? ikke sånn for å mase altså, men du har ikke bilde? og sånn lyst til å selge kanskje?

jeg oppgraderer skogarderoben om dagen, og trenger maaange nye sko, hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Hm... Da må jeg ned i en annen del av huset og se... Har pakket de bort. Kan ta det når jeg nå allikevel skal ut på biltur, jeg trenger godteri!!! Huff og huff... Nå kommer kvisene!

Gjest Gjest
Skrevet

Hm, jeg gikk gjennom to svære bokser med sko og støvletter, lette og gravde og ble sånn rød og oppkavet i ansiktet - bare for å oppdage at de ikke er lagt bort, men står i gangen... :wink:

Tok bilde

Gjest seroxata
Skrevet

huffda, alt det stresset bare fordi jeg maser :oops:

det var jo ikke meningen stakkar....huffe..

Snill er du:D

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, kjære vene. Er da ikke din skyld. Jeg kunne jo bare ha sagt "nei, det gidder jeg ikke", men jeg gadd jo, og lever tross alt ikke et så spennende liv (andre sier dog at jeg gjør det, men skal dere få innblikk i mitt evt. spennende liv må jeg si så mye om alt og alle, og da blir det litt dumt vet jeg... Men er mye moro, det er det jo). Uansett, Seroxata, tok et bilde med mitt eminente kamera, hva gjør vi herfra?

Gjest seroxata
Skrevet
Nei' date=' kjære vene. Er da ikke din skyld. Jeg kunne jo bare ha sagt "nei, det gidder jeg ikke", men jeg gadd jo, og lever tross alt ikke et så spennende liv (andre sier dog at jeg gjør det, men skal dere få innblikk i mitt evt. spennende liv må jeg si så mye om alt og alle, og da blir det litt dumt vet jeg... Men er mye moro, det er det jo). Uansett, Seroxata, tok et bilde med mitt eminente kamera, hva gjør vi herfra?[/quote']

Heheheh:) kjeempe!! Det gjør meg iallefall veldig glad :wink:

hmmm, sende det i mail kanskje?? det burde funke? sånn ca?

[email protected]

`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...