AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg er besten utslitt av enkelte som bare snakker om det samme hele tiden. For eksempel så kan vedkommende bare snakke om amerikanske kjendiser og sånn hele tiden over en periode på mange år. Da blir disse kjendisene snakket om, vurdert og veid og jeg bare herregud. Går det an å bytte tema? Nå har enkelte kjendiser i USA blitt snakket så mye om at jeg orker nesten ikke å høre om det mer. Hvor interessant er det? Hvorfor ikke heller prate om en god bok eller noe som går litt mer i dybden enn hva en kjendis kler seg i, om kjendisen i USA er skilt eller ikke og sånn. Ehhh Ok. Selv som barn hadde jeg ikke det som interesse. Og ikke nok med det men å bare snakke om såpeopera serier dag etter dag, som om at dette er virkelig... liksom jeg fatter ikke. Nå har Mr.Todd hoppet ned fra en bygning og ligger i koma og sånn. Og kona til Mr.Todd er så ensom er blir utro med Mr.Todds bror. Eller hva med Tolkien i ringenes herre? Nå har en eller annen figur i filmen løpt fra en ås til en annen. Det er jo ikke mulig! Hvordan orker noen å leve seg sånn inn i det når de som elsker ringenes herre eller såpeoperaer syns synd på de som spiller roller og sånn. Da går enkelte nesten i sørgemodus over noe som ikke er. Jeg forstår ikke, hva med virkeligheten liksom? Anonymkode: bf912...caf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Det jeg synes er fornøyelig er at du oppretter en hel tråd for å diskutere dette her. Men fra spøk til alvor, folk flest har interesse for å se på mer enn bare dokumentarer. Det høres egentlig ut som du bør finne deg en vennekrets som har samme interesser som deg. Jeg har ingen venner som snakker slik du beskriver det. Anonymkode: 0aba4...da7 11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det jeg synes er fornøyelig er at du oppretter en hel tråd for å diskutere dette her. Men fra spøk til alvor, folk flest har interesse for å se på mer enn bare dokumentarer. Det høres egentlig ut som du bør finne deg en vennekrets som har samme interesser som deg. Jeg har ingen venner som snakker slik du beskriver det. Anonymkode: 0aba4...da7 Så heldig du er. Kan jeg overta dem? Anonymkode: bf912...caf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Ringenes Herre er skrevet og inspirert av andre verdenskrig, da forfatteren deltok. Og handlingen foregår over 1 år. Krigen mot "det onde" i filmen, og håpet om fred, synet på krig, er basert på noe virkelig. Selv om noe av en film er fantasy, betyr det ikke at alt er fiksjonelt. Anonymkode: 840b0...7a0 9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ringenes Herre er skrevet og inspirert av andre verdenskrig, da forfatteren deltok. Og handlingen foregår over 1 år. Krigen mot "det onde" i filmen, og håpet om fred, synet på krig, er basert på noe virkelig. Selv om noe av en film er fantasy, betyr det ikke at alt er fiksjonelt. Anonymkode: 840b0...7a0 Nei men når du tar med alt annet vedkommende overreagerer på så blir det så vanskelig å ta det som en seriøs ting også. Jeg tror ikke hun som prater om serien/filmen vet at dette er ting som har skjedd heller. Anonymkode: bf912...caf
abc123detvardet Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ringenes Herre er skrevet og inspirert av andre verdenskrig, da forfatteren deltok. Og handlingen foregår over 1 år. Krigen mot "det onde" i filmen, og håpet om fred, synet på krig, er basert på noe virkelig. Selv om noe av en film er fantasy, betyr det ikke at alt er fiksjonelt. Tolkien deltok i første verdenskrig. 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Det er blasfemi å sette Tolkiens Ringenes Herre i samme kontekst som såpeserier. Anonymkode: fb7db...dcf 12
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er blasfemi å sette Tolkiens Ringenes Herre i samme kontekst som såpeserier. Anonymkode: fb7db...dcf Nei. Nå dyrker jo noen ringenes herre så skulle ikke nevnt den. Jeg ser forskjellen men for å si det ærlig er jeg så lite interessert i det at for meg så går det for det samme bortsett fra at jeg vet at ringenes herre er mye mer kostbar og at det har en på en måte mer tyngde da. Men jeg gir egentlig f... Anonymkode: bf912...caf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes haugesvis av folk her på Kvinneguiden også, som oppfører seg på nøyaktig samme måte. Side opp og side ned om forskjelligere "kjendiser" og bloggere... Anonymkode: bdfa9...7ab Mener du at de er et godt eksempel? Kan jo hende haugevis av dem ikke tar det så veldig seriøst også da. Anonymkode: bf912...caf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, abc123detvardet skrev: Tolkien deltok i første verdenskrig. takk for info, trodde det var andre Anonymkode: 840b0...7a0 1
Anwa Skrevet 12. februar 2020 #11 Skrevet 12. februar 2020 Det at dine nærmeste opptrer så fjernt fra det du verdsetter slik sier mer om deg enn dem.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 Det blir vel det samme som å prate om en god bok? Anonymkode: fcd12...4e8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 On 2/12/2020 at 9:58 AM, Anwa said: Det at dine nærmeste opptrer så fjernt fra det du verdsetter slik sier mer om deg enn dem. Det sier vel egentlig ingenting spesielt om noen, bortsett fra at folk er forskjellige. Anonymkode: 90750...e4c
Anwa Skrevet 13. februar 2020 #14 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det sier vel egentlig ingenting spesielt om noen, bortsett fra at folk er forskjellige. Anonymkode: 90750...e4c Det skal du få lov å mene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå