AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har de siste årene holdt på mye med astrologi. Har tatt et grunnkurs på nett og lært meg å sette opp egne kart og tolke transitter osv. Har satt opp kart for mange kjente, lært meg planetenes betydning og hvordan konjunksjoner, trigoner og sextiler påvirker oss gjennom transitter (jeg er seærlig interessert i prediktiv astrologi).' Lurer på om det er andre som holder på med dette og kunne tenke seg å møtes for å utveksle erfaringer? I så fall skal jeg krype frem fra ab-knappen Anonymkode: 64c1a...439 1
prt90 Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Det er samlinger hver måned. Samlingene er kun åpne for de som kan å spå, så tid og sted må du spå selv 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Det finnes sikkert gruppe på facebook om det Jeg er litt interessert i det, men er langt i fra god nok til at jeg kan sette opp egne tolkninger. Jeg har bare lært meg planetenes betydning Anonymkode: ce374...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Jeg er interessert i venner med sånne interesser, men har ikke noe kunnskap om akuratt astrologi selv. Anonymkode: 49359...840 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Her er det mange kurs, inkludertnettkurs: https://www.kursagenten.no/kurs/Astrologi Anonymkode: ce374...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå