Gå til innhold

Venninner som ble borte fordi de får seg kjærest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ei veldig god venninnen når hun var Singel, hun har fått seg kjæreste og ble helt borte. 

Jeg og andre venner har flere ganger invitert henne og kjæresten som er 30 år eldre, på middag.

Vi har alldri virkelig hilst eller møtt denne utrolige kjæresten"" som hun skjuler for oss alle. 

Det har snart gått et år og hun har ikke tatt kontakt med noen av oss i venne gjengen, hun legger ut stadig Instagram bilder der hun går tur med hunden og den merkelige typen. 

Hun ringte meg engang mitt på natten når hun var full. Og sa at hun ikke hadde det bra med seg selv. Jeg spurte om jeg skulle komme eller om hun hadde lyst på en liten kjøretur til mekdonels.  

Hun svarte nei jeg reiser til typen og la på. 

Hun har hatt kjæreste tidligere og var borte en sjeldent gang pga. Jobb og sånt. Men hun har aldri hvert borte.. Borte 

Vi alle har kjærester i vennegjengen men ingen av oss blir borte på den måten, selv om vi bor et god stikke unna så holder vi kontakt og besøke hverandre. 

Men denne venninnen bor 15 minutter unna meg med bil, men er umulig å få taki.  

Skal jeg bare glemme henne? Jeg er litt bekymret på at denne mannen ikke er så bra for hun. 

Anonymkode: f862e...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er kontrollerende?

Anonymkode: ea234...d18

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg bare glemme henne? Jeg er litt bekymret på at denne mannen ikke er så bra for hun

Tror du har funnet problemet her, ja 

Anonymkode: 30f13...395

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at du er bekymret. Man har det som oftest ikke bra med seg selv om man er sammen noen er 30 år eldre enn seg. 

Har dere spurt henne om hvorfor hun er sammen med en gammel gris som kunne vært faren hennes? Hvorfor hun ikke vil at han skal bli kjent med vennene sine? 

Anonymkode: 642f4...7f9

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at du er bekymret. Man har det som oftest ikke bra med seg selv om man er sammen noen er 30 år eldre enn seg. 

Har dere spurt henne om hvorfor hun er sammen med en gammel gris som kunne vært faren hennes? Hvorfor hun ikke vil at han skal bli kjent med vennene sine? 

Hun sier at hun blir tiltrukket av eldre menn. Den foridge kjæresten var nesten 20 år eldre😅 jeg har spurt henne så mange ganger men for ikke noe svar. Hun sier snart.. Ble aldri noe av. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt ei veldig god venninnen når hun var Singel, hun har fått seg kjæreste og ble helt borte. 

Jeg og andre venner har flere ganger invitert henne og kjæresten som er 30 år eldre, på middag.

Vi har alldri virkelig hilst eller møtt denne utrolige kjæresten"" som hun skjuler for oss alle. 

Det har snart gått et år og hun har ikke tatt kontakt med noen av oss i venne gjengen, hun legger ut stadig Instagram bilder der hun går tur med hunden og den merkelige typen. 

Hun ringte meg engang mitt på natten når hun var full. Og sa at hun ikke hadde det bra med seg selv. Jeg spurte om jeg skulle komme eller om hun hadde lyst på en liten kjøretur til mekdonels.  

Hun har hatt kjæreste tidligere og var borte en sjeldent gang pga. Jobb og sånt. Men hun har aldri hvert borte.. Borte 

Vi alle har kjærester i vennegjengen men ingen av oss blir borte på den måten, selv om vi bor et god stikke unna så holder vi kontakt og besøke hverandre. 

Skal jeg bare glemme henne? Jeg er litt bekymret på at denne mannen ikke er så bra for hun. 

Mekdonels ja... hehhe

Anonymkode: 549b8...565

• Liker 7
Skrevet

Hvor lenge var dere venner da?

Anonymkode: 8f99f...568

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier at hun blir tiltrukket av eldre menn. Den foridge kjæresten var nesten 20 år eldre😅 jeg har spurt henne så mange ganger men for ikke noe svar. Hun sier snart.. Ble aldri noe av. 

Daddy issues da. Hun burde komme seg til psykolog. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge var dere venner da?

Vi har hvert venner i 6 år 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Daddy issues da. Hun burde komme seg til psykolog. 

Yepp hun er glad i suger daddy 

Skrevet
2 minutter siden, Chroma skrev:

Spør henne rett ut om hun har det bra? 

Ja sier hun hele tiden. :) jeg gir opp 

Skrevet

Dette skjer med absolutt alle mine venner. Så snart de finner kjærlighet, så er det ikke lenger interesserte i andre personer eller andre ting. Jeg blir bortprioritert og glemt hver eneste gang. Har sluttet å forsøke nå. De får heller oppdage at de savner med, og ta kontakt med meg da. Jeg gidder ikke å løpe rundt og jage etter mine venner. De er voksne mennesker, og får ta konsekvensen av sin oppførsel selv.

Anonymkode: dc45b...51d

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hvert venner i 6 år 

Har hun vært singel alle de årene?

Skrevet

Har hun vært singel alle de årene?

Nei Hun har hatt kjæreste i mellom tiden :) da var hun ikke slik 

Skrevet

Mekdonels? Helt seriøst? 😅

Anonymkode: 6f965...e8e

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mekdonels? Helt seriøst? 😅

Anonymkode: 6f965...e8e

Mekkern ja 🤣 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...