Gå til innhold

bursdag 10 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker nå. sønnen fyller straks år og vi skal selvsagt arrangere bursdag. Men er det ok å ikke be alle guttene nå? vi har alltid gjort det, men nå begynner de bli så store at det kulere å gjøre noe mer som kino, bowling osv. dette koster jo mye penger og vi kan ikke invitere alle da. Hva hadde dere gjort? det er 14 gutter i klassen, og min gutt leker med ca 7 av dem. er det innafor å bare be disse 7? 

Anonymkode: 93552...94c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, i frykt for at andre gjør det samme og at det er de samme som blir utelatt hver gang. Ta med en eller to på noe, eller be alle. 

Anonymkode: eba9e...129

• Liker 3
Skrevet

Å be halvparten vil jeg si er innafor.

Anonymkode: 4b586...0b0

Skrevet

Synes det er greit, av både organiseringsersårsaker og kostnader. 

Skrevet

Halvparten eller færre. Er de 14, 7 blir bedt, er er det bare 5 som ikke blir bedt, det er ikke innafor. 6 gjester blir det magiske tallet, dermed 7 som ikke får invitasjon. 6 er det magiske tallet.

Anonymkode: 6dc65...1af

• Liker 1
Skrevet

Helt innafor, men lever invitasjon utenfor skolen. 

Skrevet

takk for svar, jeg er fortsatt usikker da jeg er redd andre foreldre skal bli sinte eller opprørte av det. tror faktisk ungene takler sånt bedre.. men godt å høre hva dere andre mener 

Anonymkode: 93552...94c

Skrevet

Hos oss var det gjerne slik at tiårsdagen var den siste man feiret med alle, så jeg hadde bedt alle i år også, og trøstet meg med tanken om at det sikkert er siste gang. Jeg ville ikke startet ekskludetingstrenden i alle fall. 

De er bare 10. SÅ kule er de ikke ennå. Spør deg selv om du virkelig vil være den som starter en slik trend. 

De blir tidsnok store og kule. 

Anonymkode: d8e1e...b0e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...