AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Har fri i dag og ble akkurat ferdig å se dokumentaren. Er ikke noe fan, men sykt bra dokumentar, anbefales, enten du er fan eller ikke. Anonymkode: 43fe5...026
Ireko Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har sett den 😊 Jeg er fan da, så den var lett å like. Synes den var meget interessant, likte at man fikk se starten på det politiske engasjementet o.l. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 6 timer siden, Ireko skrev: Jeg har sett den 😊 Jeg er fan da, så den var lett å like. Synes den var meget interessant, likte at man fikk se starten på det politiske engasjementet o.l. Unge trenger slike forbilder. Talentfull, introspektiv, sårbar og smart. Jeg liker ikke musikken (har ikke gitt den en sjanse), men jeg liker og respekterer personen bak musikken. Anonymkode: 43fe5...026 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Ok. Jeg må innrømme at jeg har begynt å like denne sangen 😅Flere sanger som ligner på denne? Søt sang. Anonymkode: 43fe5...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå