Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Er det bare jeg som føler barna i den norske versjonen av Ekstrem oppussing virker utakknemlige`?? Den afrikanske familien som fikk pusset opp huset virket mer takknemlige enn resten av de norske familiene til sammen,....ett tegn på at norske barn har det "for godt"?,..... :klø:
Gjest Valhalla Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 De svarte barna bor jo også i Norge, hva er forskjellen tenker du?
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 Ikke alltid så lett å reagere "korrekt" når man har en masse ukjente og kamera rundt seg. Dessuten kan jeg tenke meg at opplevelsen blir ganske overveldende og uvirkelig, så at reaksjonen blir som den blir syntes jeg er ganske naturlig.
Gjest Lilleulv Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Synes det virker som de er veldig takknemlige jeg, men litt brydd og overveldet av alle kameraene og oppmerksomheten kanskje... husker spesielt ei jente med briller som var helt ellevill :D
Gjest Sukkerert Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Normenn er vel litt mer reserverte. Jeg tror ikke det har noe med takknemlighet å gjøre. Jeg hadde hatt vanskeligheter med å bli helt gal, stråle og hoppe på alle som hadde gitt meg den fine gaven. -Ikke fordi jeg er mindre takknemlig enn mange av dem de viser på tv, men fordi jeg rett og slett ikke reagerer på den måten.
Jellyfish Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Men det har vel noe med normal høflighet å gjøre å i hvertfall si takk når man får noe? Å hoppe og skrike er vel ikke noen normal reaksjonsmåte for meg heller, men å stå som han mannen på søndag og bare si "fytte hælvete!" eller hva det var han stod og sa hele tida, det synes jeg rett og slett ikke høres særlig greit ut på tv. Skjønte jo han mente han var glad altså, men når man er på tv tenker man vel kanskje litt på hva man sier?
Usikker Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 .....husker spesielt ei jente med briller som var helt ellevill :D¨ Og med den generaliseringen som vi er så flinke til (også er inne) så trekker jeg den konklusjonen at jenter med briller er mye mer takknemlige enn de uten briller...... :klø: Tror nok det er som en her sier at de er så overveldet over mange folk og mange nye ting at de "ikke er seg sjøl"............... Hilsen Usikker MED briller
Gjest Revenka Skrevet 7. juni 2005 #8 Skrevet 7. juni 2005 Jeg syns de kan virke litt utakknemlige avogtil. Det går jo ann å si takk Typisk unger å bare legge merke til at de har fått en liten tv på rommet sitt.. Tenk så mye billigere det hadde vært hvis programmet slang inn en tv på hvert rom Men om de er utakknemlige eller ikke, så fortjener flesteparten av deltakerne oppussingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå