AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har en bekjent som erstatter mange måltider til guttene på 7 år med Herbalife shakes, barer osv.. istedefor å lage en ordentlig middag feks, så får de en shake, om de er sulten ila dagen, får de en proteinbar. Det bekymrer meg litt at hun gjør dette og unnskylder det med at hun ikke har tid å lage annen mat. Det har kommet fram i ettertid at dette started allerede da guttene var veldig små. Ingen av guttene sliter med mat eller har noen mat allergier. De veier allerede ganske mye mer en de bør og jeg lurer på om det kan komme av mye Herbalife og ikke så mye ordentlig mat? Anonymkode: 5bcde...5e6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en bekjent som erstatter mange måltider til guttene på 7 år med Herbalife shakes, barer osv.. istedefor å lage en ordentlig middag feks, så får de en shake, om de er sulten ila dagen, får de en proteinbar. Det bekymrer meg litt at hun gjør dette og unnskylder det med at hun ikke har tid å lage annen mat. Det har kommet fram i ettertid at dette started allerede da guttene var veldig små. Ingen av guttene sliter med mat eller har noen mat allergier. De veier allerede ganske mye mer en de bør og jeg lurer på om det kan komme av mye Herbalife og ikke så mye ordentlig mat? Anonymkode: 5bcde...5e6 Dette lurer jeg også på. Har en bekjent som er fanatisk Herbalifeselger, og begge barna hennes har spist Herbalife siden de var små. De lager seg også shake selv. Yngste av hennes er overvektig i den grad at det er bekymringsverdig. Anonymkode: 930f9...2e1 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg også på. Har en bekjent som er fanatisk Herbalifeselger, og begge barna hennes har spist Herbalife siden de var små. De lager seg også shake selv. Yngste av hennes er overvektig i den grad at det er bekymringsverdig. Anonymkode: 930f9...2e1 Det er litt bekymringsverdig at så mange måltider blir erstattet med ordentlig hjemmelaget mat 😕 Anonymkode: 5bcde...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er litt bekymringsverdig at så mange måltider blir erstattet med ordentlig hjemmelaget mat 😕 Anonymkode: 5bcde...5e6 Jeg mente blir erstattet av pulver og slikt istedefor ordentlig hjemmelaget mat. Anonymkode: 5bcde...5e6 5
Doge Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Dårlig mor. Herbalife er tull, og det tar like lang tid å smøre noen brødskiver som det tar å riste en shake. 8
kaleidoskop Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Høres jo ut som de ikke erstatter med shaker, men tar det i tillegg til. Hvertfall om de er overvektig? Men det er ikke deres barn. Alle foreldre bestemmer selv hva de vil gi barna sine.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Barn skal ikke ha sånn tull! Det å smøre en skive eller lage en enkel varm middag må man bare ta seg tid til, hvis man ikke har det må man kutte ned på gjøremål. Anonymkode: 82e34...b4c 9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 5 minutter siden, kaleidoskop skrev: Høres jo ut som de ikke erstatter med shaker, men tar det i tillegg til. Hvertfall om de er overvektig? Men det er ikke deres barn. Alle foreldre bestemmer selv hva de vil gi barna sine. Absolutt ingen som har sagt at foreldrene ikke får gjøre som de selv vil. Hvis du leser engang til, så stiller jeg bare et spørsmål angående barn og herbalife og i dette tilfellet, spesifikt der en bekjent erstatter de fleste måltidene ila dagen med det. Anonymkode: 5bcde...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 På 3.2.2020 den 9.11, AnonymBruker skrev: Det er litt bekymringsverdig at så mange måltider blir erstattet med ordentlig hjemmelaget mat 😕 Anonymkode: 5bcde...5e6 Undersøk heller hva Herbalife er før du skriver sånne innlegg. Anonymkode: d8bce...ca0
Emma89 Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 Tja, det viktigste er at næringsbehovene blir dekt opp ila dagen, og at mat ikke blir en fiende, som tar plass i hverdagen. Barn som vokser opp med foreldre, som konstant er opptatt av hvor mye de spiser, hvor mye de trener, tror jeg ikke er så bra. Hvis herbalife er så siiiiiiinnsykt bra, hvorfor bruker ikke all verdens idrettsutøvere dette? 👍 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #11 Skrevet 14. februar 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Undersøk heller hva Herbalife er før du skriver sånne innlegg. Anonymkode: d8bce...ca0 Enig! Anonymkode: 7fec8...3f9
n_97 Skrevet 14. februar 2020 #12 Skrevet 14. februar 2020 Det er mye sukker i produktene. Formula 1 inneholder for eksempel 32g sukker pr 100g. https://www.myfitnesspal.com/nb/food/calories/889547
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #13 Skrevet 14. februar 2020 22 timer siden, Emma89 skrev: Tja, det viktigste er at næringsbehovene blir dekt opp ila dagen, og at mat ikke blir en fiende, som tar plass i hverdagen. Barn som vokser opp med foreldre, som konstant er opptatt av hvor mye de spiser, hvor mye de trener, tror jeg ikke er så bra. Hvis herbalife er så siiiiiiinnsykt bra, hvorfor bruker ikke all verdens idrettsutøvere dette? 👍 Marit Bjørgen, Therese Johaug og Cristiano Ronaldo har brukt og bruker det. Minner om at har vært og er verdens beste i sine idretter. Anonymkode: d8bce...ca0 1
Emma89 Skrevet 14. februar 2020 #14 Skrevet 14. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Marit Bjørgen, Therese Johaug og Cristiano Ronaldo har brukt og bruker det. Minner om at har vært og er verdens beste i sine idretter. Anonymkode: d8bce...ca0 Skisport = verdenssport? Hvor mye penger tror du de får for å bruke produktene? 3
Annie1990 Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 Personlig så mener jeg at barn skal ha vanlig mat og ikke måltidserstattere. Hører ikke hjemme i en daglig kost til et barn. Tar vel ikke lang tid å smøre ei brødskive og gi et glass melk? Ikke tid til å lage middag? Jeg lager mye på kvelden og varmer opp dagen etter hvis jeg har en hektisk dag med trang timeplan. man må klare å organisere litt når man har unger. 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Marit Bjørgen, Therese Johaug og Cristiano Ronaldo har brukt og bruker det. Minner om at har vært og er verdens beste i sine idretter. Anonymkode: d8bce...ca0 Da kan man vel regne med de har brukt det som energitilskudd på trening og ikke som erstatning for vanlig mat. Idrettsutøvere har tross alt et betydelig høyere energibehov enn vanlige folk, så det er ofte en lettvint løsning for dem å ty til pulver for kjapp energi. Nå er vel ikke Herbalifeporsjonene tilpasset barn og deres behov i utgangspunktet, så jeg kan godt forestille meg en porsjon shake tilpasset et voksent menneskes energibehov langt overgår et barns behov for et mellommåltid. Skjønner ikke hvorfor de ikke tenker på sånt, men min erfaring med herbalifefolk er vel at de er SÅÅÅÅ foksuert på å være positive til produktet at de ikke klarer å tenke klart. Anonymkode: af21d...e95 1
addict Skrevet 15. februar 2020 #17 Skrevet 15. februar 2020 På 13.2.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev: Undersøk heller hva Herbalife er før du skriver sånne innlegg. Anonymkode: d8bce...ca0 Siden du er så opplyst og på defensen så kan jo du opplyse oss?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #18 Skrevet 16. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Da kan man vel regne med de har brukt det som energitilskudd på trening og ikke som erstatning for vanlig mat. Idrettsutøvere har tross alt et betydelig høyere energibehov enn vanlige folk, så det er ofte en lettvint løsning for dem å ty til pulver for kjapp energi. Nå er vel ikke Herbalifeporsjonene tilpasset barn og deres behov i utgangspunktet, så jeg kan godt forestille meg en porsjon shake tilpasset et voksent menneskes energibehov langt overgår et barns behov for et mellommåltid. Skjønner ikke hvorfor de ikke tenker på sånt, men min erfaring med herbalifefolk er vel at de er SÅÅÅÅ foksuert på å være positive til produktet at de ikke klarer å tenke klart. Anonymkode: af21d...e95 Jeg kan opplyse deg om at man kan snakke med Herbalife distributører om en kostholdsplan. Er ikke distributøren sikker, så kan den ta det opp med andre distributører. Vi er forskjellige alle sammen og har ulike typer kunnskap, styrker og svakheter alle sammen. Så ja, man kan tilpasse etter behov. Når du tar en shake så skal du vite at den er tilpasset deg personlig etter hva du har behov for. Menn som kvinner. At idrettsutøvere bruker dette bør vel kanskje vekke en i forhold til at de er fokuserte på å få i seg næring og proteiner. Styrke sitt immunforsvar. Dette er noe alle bør være opptatte av. Om det er Herbalife eller andre typer produkter man bruker. Anonymkode: d8bce...ca0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #19 Skrevet 16. februar 2020 På 15.2.2020 den 1.02, Annie1990 skrev: Personlig så mener jeg at barn skal ha vanlig mat og ikke måltidserstattere. Hører ikke hjemme i en daglig kost til et barn. Tar vel ikke lang tid å smøre ei brødskive og gi et glass melk? Ikke tid til å lage middag? Jeg lager mye på kvelden og varmer opp dagen etter hvis jeg har en hektisk dag med trang timeplan. man må klare å organisere litt når man har unger. Herbalife har aldri sagt at man skal slutte å spise. Man skal spise middag, få i seg frukt og grønt. Anonymkode: d8bce...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #20 Skrevet 16. februar 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan opplyse deg om at man kan snakke med Herbalife distributører om en kostholdsplan. Er ikke distributøren sikker, så kan den ta det opp med andre distributører. Vi er forskjellige alle sammen og har ulike typer kunnskap, styrker og svakheter alle sammen. Så ja, man kan tilpasse etter behov. Når du tar en shake så skal du vite at den er tilpasset deg personlig etter hva du har behov for. Menn som kvinner. At idrettsutøvere bruker dette bør vel kanskje vekke en i forhold til at de er fokuserte på å få i seg næring og proteiner. Styrke sitt immunforsvar. Dette er noe alle bør være opptatte av. Om det er Herbalife eller andre typer produkter man bruker. Anonymkode: d8bce...ca0 Jeg kjenner flere Herbalifdistributører (dvs kjente er mer beskrivende siden det er håpløst å omgås disse menneskene uten å få en salgspitch..) og det er nok de siste menneskene jeg ville snakket med om kosthold siden alt de er opptatt av er å selge sitt produkt. Deres kunnskap er basert på Herbalifekurs, de har absolutt ingen nøytral kunnskap og hverken kan/vil anbefale noe annet enn Herbalife. Anonymkode: af21d...e95 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå