Gå til innhold

Vekking fra norsk tipping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte vekking fra norsk tipping , de ringte men det ringte bare i typ 5 sek før de la på. Fikk beskjed på tlf svarer at må er vekking i gang men ingen premie. Har jeg fått glipp av premie eller ringer de til alle?

Anonymkode: 47ecd...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bestilte vekking fra norsk tipping , de ringte men det ringte bare i typ 5 sek før de la på. Fikk beskjed på tlf svarer at må er vekking i gang men ingen premie. Har jeg fått glipp av premie eller ringer de til alle?

Anonymkode: 47ecd...e95

Bare lureri, de ringer alle. Ringer med vekking for å fortelle at mange ikke vinner 

Anonymkode: e7b89...d80

Skrevet

De ringer alle.

Skrevet

De ringer til alle, sier at de ikke har vunnet (med mindre du er veldig heldig), og så minner de deg på å bruke penger på spill ved å reklamere for seg selv. 

Anonymkode: d4ac0...b9a

Skrevet

Her og. Ringte 2 ring så la de på. Lureri. 

Anonymkode: eb7dc...8e3

Skrevet

Selvsagt ringer de alle, du har jo bestilt vekking!
Konkurransen går ut på at du bestiller vekking, de ringer deg på valgt tidspunkt. En av de som blir vekket hver dag vinner og får da høre det når de svarer, vi andre får en talemelding om at man har blitt vekket, samt reklame for Norsk Tipping. 
Men om du ikke svarer, så vet du faktisk ikke om du har vunnet eller ikke.....

• Liker 3
Skrevet

De ringer alle. Det mener jeg står i vilkårene 

Anonymkode: 5bfd0...2a0

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt seriøst noen som innbiller seg at de kommer til å motta masse penger fra Norsk Tipping gjennom dette opplegget? 

Anonymkode: 4104c...7a7

Ja, noen må jo vinne også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...