Gå til innhold

Hvor lenge ser din 2-3 åring på skjerm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av en dag? Helsesykepleier annbefaler ikke mer enn 1 time, men jeg syntes det er veldig lenge for en 2,5 åring. Vi har bare 1 barn da. Kan være det blir vanskeligere å regulere bruken med flere? 

Anonymkode: d3373...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-4 timer i uken her hos oss. Store søsken gjør det lit vanskelig i bland. 

Skrevet

0-3t i måneden. Hører på musikk eller barnetv istedet, i øreklokker.

Anonymkode: 2d2b2...31e

Skrevet

Her på KG vil du se svar som at 3 åringer ikke vet hva en skjerm er.. såpass gode foreldre er vi.. 👍😀 i virkeligheten derimot har vi alle barn som ser på en eller annen skjerm daglig... tlf netbrett tv.. bare å velge.. 😎

Anonymkode: b203f...7cc

• Liker 2
Skrevet

Nå er min 3,5 år da. Han pleier å se Barne-TV fra ca 1730-1830 hver dag. Noen dager blir det mer, andre dager blir det mindre. Men gjennomsnittlig er det ca 1 time per dag. Før han ble 3 år, var han ikke så interessert. 

Anonymkode: e7fad...6ef

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Her på KG vil du se svar som at 3 åringer ikke vet hva en skjerm er.. såpass gode foreldre er vi.. 👍😀 i virkeligheten derimot har vi alle barn som ser på en eller annen skjerm daglig... tlf netbrett tv.. bare å velge.. 😎

Anonymkode: b203f...7cc

Vi har ikke tv. Ungen ser på laptopen en gang i blant. Jeg har dårlig damvittighet for andre ting, men ikke skjermbruk. Vi er ikke alle like sløve på det samme. Jeg er sløv på et-par andre områder.

Anonymkode: 2d2b2...31e

Skrevet

Vår lille er 3,5 år. Hun ser vanligvis 20 min "barnetv" hver dag. I helgene blir det gjerne mer - 40-60 min

Anonymkode: df76e...cf3

Skrevet

Kanskje 2-3 timer tilsammen ila en uke, er mer interessert i lek 😅

Anonymkode: 519ab...348

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje 2-3 timer tilsammen ila en uke, er mer interessert i lek 😅

H*n er forresten litt over 2 år 😊

Skrevet

3 år, blir fort en time barne-tv hver dag. Noen dager ingenting, andre dager mer (i helg ser vi gjerne en film sammen, og han får se tv på morgenen). Nå har han sett masse tv fordi han har vært syk. 

Han bruker ikke så mye annen skjerm enn tv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...