Gå til innhold

Vask av nye truser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dropp truse, så slipper man dette problemet

Anonymkode: 42dd3...425

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest bienvilleparish
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke prøve trusene i butikken uten at du har din egen truse under (undertøysbutikker). 

Andre steder er trusene plombert. Ofte med tyverialarmen plassert sånn at du ikke får på deg trusen uten å ødelegge den.

Anonymkode: 84b3b...375

Nei jeg vet det ikke er lov og jeg gjør det ikke selv, men du kan være sikker på at en eller annen gjør det innimellom 

Skrevet

Jeg prøver ofte nye truser i prøverommet. Dytter de litt inn i hakket for å få litt safter på trusen og henger de på plass igjen. 

Anonymkode: d7212...6e9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver ofte nye truser i prøverommet. Dytter de litt inn i hakket for å få litt safter på trusen og henger de på plass igjen. 

Anonymkode: d7212...6e9

Det kan godt hende du tenker du er morsom og troller litt nå, men det er faktisk fler enn du tror som prøver truser på i prøverommet uten egen truse under, er faktisk mye ekle truser vi rett og slett må kaste i søpla... anbefaler virkelig alle å vaske nye truser før de tar de i bruk, det er mye uhygieniske og egoistiske folk der ute, og som en annen skrev selvom det ikke er lov å prøve uten egen truse under har vi null mulighet for å faktisk sjekke at de overholder det inne i prøverommene.

Anonymkode: 70802...766

• Liker 1
Skrevet

Fine truser som henger i butikken vaskes. Billige truser som komme i eske(som regel kjøpt i matbutikk) vasker jeg ikke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...