AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Hei! Jeg er 100% sikker på at jeg har septate hymen, og etter litt søking på nettet har jeg fungerer at den burde fjernes hos fastlege eller gynekolog (uaktuelt å sprekke den under samleie, som jeg også har lest er en mulighet). Har noen her erfaringer med å operere bort septate hymen? Lurer veldig på hvordan prosessen foregår, hvor dere eventuelt gjorde det osv. Gjorde det vondt? Tar det lang tid før man er «bra igjen» etter operasjonen? Blir takknemlig for all informasjon jeg kan få, så hadde satt pris på at dere svarte så detaljert som mulig😅 Anonymkode: 95c4a...1f2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Jeg hadde dette og fjernet det idag, var helt uproblematisk. De gjorde det poliklinisk Anonymkode: 18942...ece
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Det er ikke noe der som skal sprekke, man har ikke en hinne som dekker over. Men at åpningen kan være smal hos noen er nok riktig. Gå til gynekolog. Anonymkode: fc094...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå