Gå til innhold

Datingsider for å komme i kontakt med folk fra andre land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen anbefalinger til datingsider hvor man kan komme i kontakt med mennesker fra andre land? 

Jeg har bare prøvd ut sukker og møteplassen men uten hell. Elsker å reise så tenkte det kanskje kunne være spenndene. :)

Anonymkode: de0d5...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker merkelig om man er dame. Mer forståelig om man er mann. 

Skrevet

Bruk en datingside fra landet du vil til.

Anonymkode: 58768...6bd

• Liker 1
Skrevet

hva med alle de asiatiske, østeuropeiske og russiske sidene?

Skrevet
9 minutter siden, OnFire skrev:

Virker merkelig om man er dame. Mer forståelig om man er mann. 

Hvorfor er det merkelig om man er dame?

Anonymkode: a2fd9...55d

• Liker 4
Skrevet

Åh, lurer på om det finnes side for syriske

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruk en datingside fra landet du vil til.

Anonymkode: 58768...6bd

Jeg fant en spansk nettside men så fort jeg huket av i boksen at jeg bodde i norge endret nettsiden seg til match.no og ga bare søkealternativ til norske profiler. 

Jeg vil også date utenlands og fant en side men syns ikke den er så bra heller, får mye fra svindlere der, og de vanlige mennene jeg skriver til avfeier meg fordi de tror jeg er svindler også. 

Spørsmål: burde man ha i profilteksten sin at man bor i norge verdens rikeste land så derfor er man ikke her for å svindle? Og at man ikke er interesserte i folk som vil flytte hit for å unngå å bli svlndlet selv? Jeg vil flytte til utlandet men merker de blir skeptiske til hvorfor og tror jeg vil ha oppholdstillatelse.  Vil bare vekk fra norge

Anonymkode: a9fe3...f3c

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det merkelig om man er dame?

Anonymkode: a2fd9...55d

Fordi man vasser i tilgjengelige menn her i Norge. Menn kan se til utlandet som følge av at man føler seg sjanseløs på norske damer, og da mener jeg naturligvis fattigere land. Å være norsk mann og se til Tyskland gir ikke mye mening.

• Liker 1
Skrevet

At dere orker. Dyrt er det også. Kjøpekoner er dyre i drift. 

Anonymkode: c164a...ea5

Skrevet
38 minutter siden, OnFire skrev:

Fordi man vasser i tilgjengelige menn her i Norge. Menn kan se til utlandet som følge av at man føler seg sjanseløs på norske damer, og da mener jeg naturligvis fattigere land. Å være norsk mann og se til Tyskland gir ikke mye mening.

Tilgjengelige,  ja, men bra? Nei ikke like mange.  Drar heller til utlandet å finner en fyr engasjert i antirasisme og arbeid mot fattigdom eller foreninger for mental helse, enn en norsk fyr som bruker fritida på å skrive kvinneundertrykkende ting på et kvinneforum på nettet og bare klager på alle ting som er så dårlig for han uten å bidra med å løfte en finger , for å si det sånn ! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt de vanlige når jeg har vært ute og reist. Tinder er veldig internasjonalt. Du kan også sjekke ut Couchsurfing og Flipthetrip, som egentlig ikke er datingapper, men her kan man også være heldig :)

Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Tilgjengelige,  ja, men bra? Nei ikke like mange.  Drar heller til utlandet å finner en fyr engasjert i antirasisme og arbeid mot fattigdom eller foreninger for mental helse, enn en norsk fyr som bruker fritida på å skrive kvinneundertrykkende ting på et kvinneforum på nettet og bare klager på alle ting som er så dårlig for han uten å bidra med å løfte en finger , for å si det sånn ! :)

Nordmenn er jevnt over mer egalitære og likestillingsorienterte enn utenlandske menn. Har snakket med nok av kvinner fra Latin-Amerika og sør og øst i Europa som blir helt sjokkert når jeg sier jeg vasker gulv og baker brød helt av meg selv. Der er slikt kvinnfolkarbeid. 

Edit: Men on topic! Prøv OkCupid. De fleste nordmenn på den siden har forsvunnet over til Tinder, men jeg er der litt av gammel vane, registrerte meg sikkert første gang i sånn 2004. :P Var stort sett der (og på Myspace, RIP) alle disse latinaene kontaktet meg. Blonde nordmenn er visst eksotiske i deres øyne. Venninner som har vært der har stort sett blitt kontaktet av tyrkere og arabere da, vet ikke om det er det du er ute etter.

Endret av Okapi
  • Liker 2
Skrevet

Badoo der kan du endre lokasjon og har jeg lyst til å skravle med en skotte er det å endre til f. Eks Edinburgh... gå inn på diverse profiler som besøk ..  tar som regel ikke lenge før noen tar kontakt. D er ganske kult.

Skrevet

Jeg ble kjent med min spanske kjæreste på tinder 🤭

Anonymkode: e1702...bbc

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...