AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Noen ganger når jeg koser meg alene med vibrator kan jeg komme tre til fire ganger. Bruker vanlig vibrator på klitoris, det er det eneste. De siste gangene har jeg opplevd å få en litt annen følelse rett etter orgasmen, som om jeg må tisse. Nå blir jo ikke g-punktet mitt stimulert i det hele tatt, kun klitoris, men orgasmen er ganske intens. Har prøvd å "slappe av og let go" men jeg får det ikke helt til, for ALT spenner jo seg der nede når jeg kommer. Og på tredje-fjerde orgasmen er nesten ikke den mest intense innstillingen på vibratoren nok, jeg trenger noe hardere/mer. Ja, tror klitten min har blitt avhengig av vibrator. Den er dog sensitiv de første to-tre orgasmene. Hva er dette? Kan man få g-punktsorgasme uten å stimulere g-punktet...? Hilsen K25 som har onanert og hatt sex i alle de år og aldri opplevd det her... Har heller aldri hatt g-punkts orgasme. Anonymkode: 6f5f4...22c
Bamseklemmer Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette? Kan man få g-punktsorgasme uten å stimulere g-punktet...? Hilsen K25 som har onanert og hatt sex i alle de år og aldri opplevd det her... Har heller aldri hatt g-punkts orgasme. Dette G-punkt mysteriet er mye diskutert, det lages dildoer for G-punkt orgasmer men det er bare et salgstriks sier noen forskere. Noen orgasmer er bare sterkere enn andre, og man må faktisk være kvinne for å kjenne og beskrive det. Selv synes jeg det høres bra ut uansett, bare orgasmen føles sterk så spiller det vel egentlig ingen rolle hva man kaller den?😉 Kjennes det ut som å tisse kan det jo skje at du squirter snart, men det vet du jo fra før sikkert?
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 jeg må alltid tisse 5 minutter etter orgasme
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Klitoris og urinrøret ligger veldig nærme hverandre og du påvirker eller sliter nok på urinrøret med så hard bruk av vibrator, dytter partikler inn der pga trykket av vibratoren, som kroppen signaliserer at må tisses ut for å ikke utvikle urinveisinfeksjon. Anonymkode: 177b2...5c3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Jeg får den tissefølelsen rett før jeg spruter. Og jeg kan sprute også bare ved klitorisorgasme. Dvs, den første tida jeg spruta, så trodde jeg det var at jeg måtte tisse, men har lagt merke til i etterkant at selv om det ligner, så er det annerledes. Anonymkode: 253d8...c77
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 På 3.2.2020 den 4.29, AnonymBruker skrev: Klitoris og urinrøret ligger veldig nærme hverandre og du påvirker eller sliter nok på urinrøret med så hard bruk av vibrator, dytter partikler inn der pga trykket av vibratoren, som kroppen signaliserer at må tisses ut for å ikke utvikle urinveisinfeksjon. Anonymkode: 177b2...5c3 Hæ? Dytter partikler inn pga trykket på vibratoren? Haha, nå tuller du fælt. Er ikke verre å bruke en nyvaska vibrator enn det er å bruke fingrene. Takk for svar dere andre! Anonymkode: 6f5f4...22c
Gjest Alterego666 Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 På 3.2.2020 den 4.29, AnonymBruker skrev: Klitoris og urinrøret ligger veldig nærme hverandre og du påvirker eller sliter nok på urinrøret med så hard bruk av vibrator, dytter partikler inn der pga trykket av vibratoren, som kroppen signaliserer at må tisses ut for å ikke utvikle urinveisinfeksjon. Anonymkode: 177b2...5c3 Er dette noe du kan dokumentere, eller bare ren spekulasjon?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #8 Skrevet 6. februar 2020 På 3.2.2020 den 10.41, AnonymBruker skrev: Jeg får den tissefølelsen rett før jeg spruter. Og jeg kan sprute også bare ved klitorisorgasme. Dvs, den første tida jeg spruta, så trodde jeg det var at jeg måtte tisse, men har lagt merke til i etterkant at selv om det ligner, så er det annerledes. Anonymkode: 253d8...c77 Dette er riktig og forklaringen Ts. Så ikke hold igjen og sprut i vei 😅 Anonymkode: 6c8cd...5b2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #9 Skrevet 6. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er riktig og forklaringen Ts. Så ikke hold igjen og sprut i vei 😅 Anonymkode: 6c8cd...5b2 Ja men jeg føler jeg ikke holder igjen! Føler virkelig at jeg slapper av og gir meg hen, men det kommer ikke noe sprut..... Anonymkode: 6f5f4...22c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #10 Skrevet 6. februar 2020 Kan ikke forvente deg noen "sprut". Kanskje bare at det sildrer bittelitt væske ut Anonymkode: 0f338...563
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #11 Skrevet 6. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke forvente deg noen "sprut". Kanskje bare at det sildrer bittelitt væske ut Anonymkode: 0f338...563 Det gjør det jo hver gang jeg kommer, altså fra skjeden så kommer det mye... Ja. Men tror ikke noe kommer fra urinrøret? Anonymkode: 6f5f4...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå