AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Er 23 år med en baby på snart 1 år. Har ikke så mange venner nå pga jeg hadde ikke tid til dem.. noen få var greie og forstå dette mens andre var fest venner for å si det sånt. Det er så masse folk jeg synes er greie! men føler det fort blir for mye når en av dem begynte med at kjæresten hennes er flink med barn og kan passe min baby eller om jeg kan finne barnevakt eller la far til barnet passe på babyen for hun vil dra meg med på en fest og vil henge uten at jeg har barnet mitt med meg.. Har heller ikke noen venninner med små barn.. Er jeg urimelig for å ikke henge uten barnet mitt eller ikke alltid har tid? selvfølgelig så forstår ikke de som ikke har barn på hvor travelt og vanskelig det er å alltid finne barnevakt eller at det passer sjeldent. Anonymkode: 10fc5...01a
Krok1 Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Nei, du er ikke det. Satt akkurat og snakka med nye venninner om dette, at det er ikke lenger noe forståelse for at småbarnsperioden er krevende og at man ikke prioriterer festing eller venner i den tiden. Man skal prestere 100% sosialt også. Og om man ikke gjør det, blir man glemt. Det er så trist. Tenker at det blir tydelig hvem som er ekte venner om noen år når du har kapasitet til å ta opp igjen kontakten
laviniabcn79 Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 du er ikke unormal. men dine venninner på 23 er heller ikke unormale. du er en ung mor, og det er vanskelig, om ikke umulig for jevnaldrende å sette seg inn i din situasjon. når du begynner gå ut igjen, vil dine venninner mest sannsynlig sitte med bittesmå selv, og bordet er snudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå