Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 4+4 i følge preglifeappen. 🥳 

Jeg har hatt menslignende smerter og litt ømme brystvorter i rundt en uke. Ellers har jeg ingen symptomer. Ikke mer trett enn vanlig, ikke kvalm osv.

Når er det vanlig at symptomene kommer? Og nå fikk du symptomer og hvilke?

Høres sikkert rart ut å ønske disse plagene, men føler meg ikke gravid.. og pga. de menslignende smertene føler jeg bare at mensen skal komme og at jeg skal miste. :(

Anonymkode: 5f029...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget individuelt hva man får av symptomer man får. Mensmurringer er vanlig i rykk og napp gjennom hele svangerskapet.

Anonymkode: 72b2c...486

Skrevet

Vet ikke når det er «vanlig» å få symptomer, noen får det ikke heller. Til meg så var ømme bryster  og menssmerter grunnen til testing. Kvalme og ekstrem trøtthet kom i uke 6-7 og varte til uke 13-14 Er nå 38+3 og har ømme bryster fra tid til annen, bekkenløsning, halsbrann, kvalme nå og da og «menssmerter».

Anonymkode: 222cf...89c

Skrevet

Veldig individuelt! Kanskje får du ikke noen symptomer eller du kan begynne å kaste opp fra i morgen av. Alle svangerskap er forskjellige :) Hos meg begynte det omkring uke 6 - da med kvalme uten oppkast, trøtt, hormonell, ømme bryster i blant. Rundt uke 9 - helt ute av det blå mens jeg var ute fikk jeg helt vanvittig lyst på noe surt. Skikkelig skikkelig surt! Og salt. Taklet ikke tanken på noe søtt engang. 

Alt, utenom cravings på surt og salt, ga seg rett før 2. trimester. 

Jeg skjønner hva du mener med å ville ha symptomer, det gir liksom en bekreftelse på at man er gravid. Kjenner meg igjen i det! Gjerne bestill time til tidlig ultralyd til rundt uke 7-8 :) 

Anonymkode: 10902...96a

Skrevet

I alle mine tre svangerskap var eneste symptomer voksende mage og sparking 😊

Anonymkode: 0e11e...f89

Skrevet

Jeg fikk hyperemesis i uke 6 😅 I uke 8 fikk jeg lyst på sitrusfrukt - helst sitron og alt som var surt. I uke 19 begynte jeg å kjenne liv. Men som nevnt over: ingen fasit, det er individuelt

Anonymkode: 8653c...c92

Skrevet

Jeg merket ingenting før uke 16-17. 😊 Blir et veeeldig langt svangerskap om du skal sitte å kjenne og lengte etter symtomer allerede i uke 5. 

Anonymkode: eff52...fe2

Skrevet

Barn nr 1: Ingenting før magen kom i uke 17

Barn nr 2: Kvalme og utmattelse i uke 7

Skrevet

Hadde symptomer dagen etter eggløsning som stikking, mensmurringer og fikk ømme bryst noen dager etterpå, i tillegg til trøtthet. 

Anonymkode: 3f69d...dbc

Skrevet
På 2.2.2020 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er 4+4 i følge preglifeappen. 🥳 

Jeg har hatt menslignende smerter og litt ømme brystvorter i rundt en uke. Ellers har jeg ingen symptomer. Ikke mer trett enn vanlig, ikke kvalm osv.

Når er det vanlig at symptomene kommer? Og nå fikk du symptomer og hvilke?

Høres sikkert rart ut å ønske disse plagene, men føler meg ikke gravid.. og pga. de menslignende smertene føler jeg bare at mensen skal komme og at jeg skal miste. :(

Anonymkode: 5f029...0af

Jeg hadde ingen symptomer så tidlig. Det nærmeste jeg kommer symptomer var så brystvorter fra og med ca uke 5 og veldig tidlig trøtt kveldstid (fra å legge med kl 23, begynte jeg å legge meg kl 21) fra slutten av uke 5 til uke 8-9 ca. Ellers er jeg flere uker på vei nå og har ikke hatt noen symptomer utover det. Magen har begynt å vokse nå.:)

Anonymkode: 70c4c...d29

Skrevet

Ved 4+4 har knapt embryo kommet seg inn i livmorslimhinnen, så at du ikke har noen symptomer er helt normalt! Jeg fikk lite symptomer egentlig, litt kvalme rundt uke 7-8 hvis jeg beveget meg for fort og litt kortpust i samme periode, ellers ingenting utover enormt sprengte og voksende bryster.

Anonymkode: cec83...9d9

Skrevet

Er i uke 4 nå, merket murring noen dager før positiv test, ble kjempe kvalm og rar i kroppen så testet svak positiv 6 DPO, kjente at jeg var gravid. Testet igjen imorgest og var sterkere positiv test. Mye kvalm, murring og ømme bryst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...